شهروندان شیرازی هشدار ها را جدی بگیرند /آبگرفتگی معابر در بعضی مناطق

شهروندان شیرازی هشدار ها را جدی بگیرند /آبگرفتگی معابر در بعضی مناطق
   
شهروندان شیرازی هشدار ها را جدی بگیرند /آبگرفتگی معابر در بعضی مناطق |||| ||||

 سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز، با اشاره به وقوع آبگرفتگی در برخی معابر این کلانشهر خبر داد و با یادآوری اینکه هشدارهای مکرر در این خصوص اطلاع رسانی شده بود، گفت: هم اکنون نیروهای خدمات رسان در تلاش برای رفع آبگرفتگی هستند.


غلامرضا غلامی شامگاه شنبه ۸ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: بارندگی در شیراز از ساعت ١٨ بعد ازظهر امروز در شمال غرب این کلانشهر آغاز شده و هم‌اینک بارش در تمام نقاط این کلانشهر در جریان است.
او افزود: با شدت گرفتن بارش شاهد آبگرفتگی معابر هستیم و نیروهای خدمات رسان شهرداری شیراز در صحنه حضور دارند و در حال تخلیه معابر هستند.
سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز ادامه داد: در حال حاضر شدت بارندگی به گونه‌ای است که ممکن است تا لحظاتی دیگر سیلاب رودخانه خشک به جریان دربیاید.
غلامی با بیان اینکه علی‌رغم مسدود بودن کنار گذر رودخانه خشک شهروندان این مسیر را برای تردد باز کردند، تصریح کرد: شهروندان ابتکار عمل را از دست همکاران شهرداری نگیرند، چرا که این نوع سیلاب اصلا قابل پیش‌بینی نیست که چه حادثه و رویدادی را به تصویر می‌کشد.
او خاطرنشان کرد: در حال حاضر در روستای محمود آباد سروستان از شهرداری شیراز اتوبوس اعزام و با کمک لودر و کامیون برای تخلیه منازل و مردم اقدام شده است.
سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز تاکید کرد: شهروندان از ایستادن در کنار پل‌ها و ارتفاعات برای تماشای سیلاب توقف نکنند و محل را ترک و به جای امن منتقل شوند.
غلامی با بیان اینکه وزش باد نسبت به شب گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است، گفت: از توقف کنار درختان بلندقامت به ویژه خیابان قصرت دشت خودداری شود.
به گزارش راستین آنلاین، طی روزهای گذشته به دنبال هشدارهای هواشناسی، اطلاعیه‌هایی در مورد احتمال بروز بارندگی شدید و آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در شیراز منتشر و از شهروندان درخواست شده بود که با هدف ایمنی خود، به توصیه‌ها پایبند باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
235 کلیک ها  یکشنبه, 09 مرداد 1401 09:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا