افتتاح دفتر یاوران شورا در منطقه موجب سرعت بخشی به امور است

افتتاح دفتر یاوران شورا در منطقه موجب سرعت بخشی به امور است
   
افتتاح دفتر یاوران شورا در منطقه موجب سرعت بخشی به امور است |||| ||||

عضو ناظر شورا در منطقه دو شهرداری شیراز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دفتر یاوران شورا در ساختمان شهرداری منطقه دو، اظهار کرد: افتتاح این دفتر موجب سرعت بخشی به امور مردم می شود.

 

به گزارش راستین آنلاین مهدی نصیری با بیان اینکه تسهیل در امور مردم در اولویت کارهای شهرداری قرار دارد، گفت: توجه به نیازهای مردم و شهروندان منطقه مورد توجه قرار دارد و خوشبختانه  شهریاری، شهردار منطقه دو نیز ارتباط خوب و موثری با مردم و یاوران شورا دارد و همین امر باعث شده تا شهرداری منطقه دو در شمار بهترین شهرداری های مناطق محسوب شود.

 

وی با اشاره به فعالیت خوب و‌ دقیق یاوران شورا در جهت رفع نیازهای شهروندان افزود: افتتاح این دفتر موجب ارتباط بهتر بین یاوران شورا و مردم خواهد بود.
 

 نصیری گفت: شهروندان ساکن در منطقه دو شهرداری شیراز در راه انقلاب و دفاع از میهن پیشرو بوده اند و در تمام لحظه های حساس برای دفاع از آرمان های انقلاب جانفشانی کرده اند بنابراین وظیفه مسوولین هست تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای آنان توجه داشته باشند.

 

وی افزود: یاوران شورا نماینده اعضای شورا و شهرداران مناطق در بین مردم هستند و بی واسطه درخواست های مردم را مطرح و پیگیری می کنند بنابراین داشتن دفتری در ساختمان شهرداری منطقه ضروری بود.

 برداشتن گامی رو به جلو 

 

محمد تقی تذروی، نایب رییس شورای شهر شیراز نیز که در مراسم افتتاح دفتر یاوران شورا در ساختمان شهرداری منطقه دو حضور داشت، اظهار کرد: هدف از افتتاح این دفتر در واقع برداشتن گامی رو به جلو در جهت ارایه خدمت بهتر به مردم است.

 

وی با بیان اینکه دفتر یاوران شورا در ساختمان شهرداری منطقه دو کمک می کند تا زودتر به اهداف مورد نظر دست یابیم، گفت: بسیاری از مشکلات مردم در همین دفتر حل و فصل خواهد شد.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه تمام ابزارآلات و دفاتر و دیگر امکانات در جهت رفع مشکلات مردم است، افزود: یاوران شورا به دلیل ارتباط همیشگی با مردم، بهتر می توانند به مردم خدمت کنند.
تذروی گفت: همواره نیاز و نقطه نظر مردم در اولویت کارهای عمرانی شهرداری قرار دارد و به عبارتی دیگر مردم تعیین می کنند که چه نیازهایی دارند و اولویت با اجرای چه پروژه هایی است و ما نیز تسلیم نظر و خواسته مردم هستیم و در جهت رفاه و آسایش آنان گام بر می داریم که در این راستا یاوران شورا بهترین ابزار به شمار می روند.
وی با بیان اینکه گاهی در یک محله احداث مسجد نیاز مردم است و گاهی در محله ای دیگر داشتن پارک نیاز مردم است، گفت: ما به عنوان نماینده و منتخب مردم وظیفه داریم تا نیازهای آنان را بر طرف کنیم که خوشبختانه در سطح شهرداری منطقه دو، عملکرد خوب و موثر دکتر شهریاری، شهردار منطقه موجب اجرای پروژه های مورد نیاز مردم شده است.
تذروی بیان کرد: افتتاح دفتر یاوران شورا در ساختمان شهرداری منطقه دو ، تسهیل و سرعت بخشی به امور را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
370 کلیک ها  سه شنبه, 30 فروردين 1401 08:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا