کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی فارس را از ردیف بودجه های ملی طلب کنید

کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی فارس را از ردیف بودجه های ملی طلب کنید
   
کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی فارس را از ردیف بودجه های ملی طلب کنید |||| ||||

عضو شورای شهر شیراز مجمع نمایندگان فارس باید وزیر گردشگری و زیارت را احضار کرده و کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی را از ردیف بودجه های ملی طلب کنند.

به گزارش راستین آنلاین محمدرضا هاجری امروز (یکشنبه 14 فروردین) ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رجب، شعبان و رمضان ماه های پر برکتی هستند که فرصت تطهیر دلها را فراهم می کنند.

 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و شب های قدر، مقدرات یکساله بندگان خدا را رقم می زند و باید شهر شیراز در این ماه مبارک به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) سراسر معنویت باشد.
 
وی اضافه کرد: از کمک مومنانه در این ماه مبارک که رسم امام علی (ع) و کمک به نیازمندان است نباید غافل شویم و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت بیشتری در این ماه قرار بگیرد.
 
هاجری با اشاره به شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» گفت: مدیریت شهری باید برای تحقق این مهم، حمایت از شرکت های دانش بنیان و خرید از آنها را در اولویت قرار دهد.
 
وی ادامه داد: چهار بوستان شهرداری شیراز در چهار نقطه شهر به شرکت های دانش بنیان باید اختصاص یابد و در حوزه پسماند، فضای سبز، شهر الکترونیک، ترافیک و حمل و نقل، آتش نشانی و ... می توان با سفارش دادن به شرکت های دانش بنیان از دانش، فناوری و دستاورد های عملی آنها در مدیریت شهری استفاده کرد.
 
هاجری تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز باید ضمن جمع بندی نیازهای خود در عرصه های مختلف از این شرکت ها خرید کنند و از شعار سال حمایت مطلوب داشته باشند.
 
وی با تشکر از میدان داری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز به مسافران نوروزی گفت: خوشبختانه در نوروز به 2 میلیون نفر مسافر که به شهر مقدس شیراز، سفر کرده بودند توانستیم خدمات خوبی ارائه کنیم و شهردار شیراز که برای بازدید شبانه به بوستان ها سرکشی می کرد در ساعت سه و نیم دچار حادثه و شکستگی دست شد اما باز هم با دست شکسته سرکشی خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران ادامه می داد.
 
وی افزود: از تلاش های استانداری، نیروی انتظامی،علوم پزشکی، میراث فرهنگی، معاون گردشگری و زیارت استانداری و ... در این ایام قدردانی می کنیم و باید در خصوص ایجاد پارکینگ و زیرساخت ها برای توسعه بسترهای گردشگری و زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) تلاش بیشتری کنیم.
 
هاجری تاکید کرد: مجمع نمایندگان فارس باید وزیر گردشگری و زیارت را احضار کرده و کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی را از ردیف بودجه های ملی طلب کنند.
 
وی با اشاره به شب های قدر نیز گفت: با توجه به تنوع آب و هوا و استقبال مردمی در ایام ماه مبارک رمضان، می توان بسیاری از مراسم شب های قدر و انس با قرآن را در بوستان های محلی و منطقه ای شیراز برگزار کرد و سازمان فرهنگی، شهرداری مناطق و نواحی و حوزه های سپاه و بسیج می توانند تمامی فضاهای شهری را با عطر و بوی معنوی و مناجات خوانی زیبنده سومین حرم اهل بیت (ع) کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
223 کلیک ها  یکشنبه, 14 فروردين 1401 22:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا