تداوم خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس در ایام نوروز

تداوم خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس در ایام نوروز
   
تداوم خدمت رسانی مجموعه سلامت فارس در ایام نوروز |||| ||||

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه افزایش سفرها در ایام پایانی امسال و نوروز ۱۴۰۱ محتمل است خاطرنشان کرد که خدمت رسانی توسط مجموعه سلامت استان فارس در این ایام بی وقفه تداوم خواهد داشت.

به گزارش راستین آنلاین دکتر سید وحید حسینی دوشنبه ۲۳ اسفند در نشست ستاد سلامت نوروزی استان فارس، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بین واحدهای زیرمجموعه دانشگاه برای خدمات رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۱ و آمادگی کامل برای ارایه خدمت با پیش بینی مسایل احتمالی اعلام و اضافه کرد: خدمات مجموعه سلامت در تمام ایام سال و حتی روزهای تعطیل نوروز، به صورت بی وقفه و شبانه روزی ادامه دارد.

او مسئولیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در تامین و حفظ سلامت جامعه را بسیار خطیر توصیف و اضافه کرد: پیش بینی می شود در ایام نوروز ۱۴۰۱ آمار مسافرانی که به فارس سفر می کنند یا برای رسیدن به مقصد خود در استان های جنوبی از این استان عبور خواهند کرد نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشد؛ این موضوع اهمیت آمادگی برای خدمت رسانی با بالاترین کیفیت به این مسافران را افزایش می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر آمادگی کامل تمامی ارکان مجموعه سلامت استان فارس، افزود: این آمادگی تنها به کمک برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و تلاش همه جانبه تمامی نیروها ممکن می شود.

حسینی از تلاش های اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه در دو سال گذشته و رویارویی با همه گیری کروناویروس، قدردانی و خاطرنشان کرد که این مجموعه، سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی و اعتبار اصلی و علت جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
257 کلیک ها  دوشنبه, 23 اسفند 1400 16:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا