محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد
   
محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد |||| ||||

همزمان با روز پاسدار، محفل انس و همدلی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان فارس با حضور فرماندهان و مسئولین نظامی‌، استانی و خانواده معظم شهدا به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس برگزار شد.

 
فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در این مراسم بیان کرد: دشمن از داخل و خارج تلاش می‌کند تا بین نیروهای مسلح فاصله بیندازد و از راه‌های مختلفی مثل ایجاد شبهه و یا حتی تعریف و تمجیدهای جهت دار از یکی بر علیه دیگری در صدد ایجاد فاصله است.
 
به نقل از فرماندهی ارشد نظامی ارتش در فارس، امیر سرتیپ دوم رضایی افزود: ما در ارتش از پیشرفت سپاه بی نهایت خوشحال می‌شویم و هر جا این پیشرفت را ببینیم نماز شکر بجا می‌آوریم و برادران ما نیز در سپاه به همین صورت عمل می‌کنند و امروز نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی را می توان بعنوان یک تابلو اتحاد در تمام دنیا نشان داد.
 
حجت‌الاسلام محمودزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس هم وجود مؤلفه‌هایی همچون دین مداری، ولایت مداری و بصیرت را لازمه ی پاسداری از دین و انقلاب برشمرد و افزود: یک پاسدار دین و انقلاب باید بصیرت داشته باشد و بصیرت بدان معناست که حق را بشناسد، دشمنان حق را بشناسد و وظیفه خود را در قبال حق و دشمنان حق ادا کند.
 
محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این هوشمندی امام راحل(ره) بود که سازمان های انقلابی مانند سپاه را ایجاد کردند تا در آن شرایط سخت و تلاطم‌های دشوار وارد شده و این سرزمین را حفظ کنند و امروز ما پس از گذشت ۴۰ سال که شاهد مجاهدت‌های سپاه در عرصه‌های سازندگی و حرکت‌های علمی و دانش بنیان هستیم متوجه ارزشمندی این تدبیر امام(ره) می‌شویم.
 
سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: بحمدالله امروز شاهد هستیم که سپاه به عنوان یک نیروی چند وجهی در دنیا شناخته می‌شود و همه دنیا مجبور هستند این ظرفیت را به حساب بیاورند و البته سایر نیروهایی که در جمهوری اسلامی ایران مانند ارتش وجود دارند، هر زمان که نیاز باشد، با سایر نیروها هم افزا می‌شوند و در قالب یک سازمان و یک ارتش انجام وظیفه می‌کنند.
 
 
در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای ارتش، سپاه و ناجا با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
199 کلیک ها  یکشنبه, 15 اسفند 1400 17:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا