تعیین تکلیف ضربتی و سریع پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه گذاری در شیراز

تعیین تکلیف ضربتی و سریع پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه گذاری در شیراز
   
تعیین تکلیف ضربتی و سریع پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه گذاری در شیراز |||| ||||

شهردار شیراز در جلسه هیأت مدیره سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ضمن تأکید بر تعیین تکلیف ضربتی و سریع پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه گذاری گفت: به منظور ایجاد فرصت های متعدد برای حضور سرمایه گذاران در شیراز و تقویت زیرساخت های اقتصادی شهر، پروژه های عمرانی شهرداری باید علاوه بر پیوست فرهنگی و زیست محیطی، پیوست سرمایه گذاری نیز داشته باشند.

 
به گزارش راستین آنلاین سیداحسان اصنافی مناطق یازده گانه را بازوی کمکی سازمان سرمایه گذاری در تسهیل فرایند جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های بزرگ دانست و افزود: مناطق و سازمان های شهرداری تلاش کنند در زمان تعیین شده، سه بسته سرمایه گذاری متناسب با بافت جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی منطقه خود به سازمان سرمایه گذاری معرفی کنند تا پس از تهیه فهرست کلی، پروژه ها با اولویت بندی، نیازسنجی و کارشناسی دقیق، در مناطق مختلف سطح شهر اجرایی شوند. 
 
رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اولویت بندی پروژه های سرمایه گذاری بر اساس نیازهای شهر شیراز گفت: چهار پروژه پارک آبی، آکواریوم، شهر بازی بزرگ شیراز و تله کابین بوستان کوهستانی دراک در اولویت مطالبات شهروندان و مجموعه مدیریت شهری قرار دارد و انتظار می رود اعلام فراخوان و انتخاب پیمانکار برای اجرای آنها با سرعت قابل توجهی پی گیری شود.
 
محمد حسن اسدی همچنین بر تعیین نماینده توانمند در شهرداری مناطق و سازمان های زیرمجموعه شهرداری تأکید کرد و گفت: با تشکیل کارگروهی متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناس خبره و توانمند شهرداری به عنوان نمایندگان سازمان سرمایه گذاری تعیین شوند و روند توانمندسازی و آموزش مداوم آنها مد نظر باشد تا بسترهای لازم برای ارتباط موثر با سرمایه گذاران و حضور آنها در شهر شیراز فراهم شود.
 
وی همچنین بر تعریف بسته های جذاب سرمایه گذاری ویژه املاک شهرداری همچنین استفاده از بستر اقتصادی برای توسعه فرهنگی شهر و رونق اقتصاد فرهنگی تأکید کرد.
 
در این جلسه که با حضور شهردار شیراز، رییس و اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر، معاون مالی و اقتصادی شهرداری و دو عضو دیگر هیأت مدیره سازمان برگزار شد، مدل های سرمایه گذاری در شیراز نیز بررسی و بر توجه مدیران شهرداری به سرمایه گذاری در بازارهای نوظهور تأکید شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
240 کلیک ها  جمعه, 06 اسفند 1400 16:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا