مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود
   
مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود |||| ||||

مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در فضای باز و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش راستین آنلاین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس با حضور مدیران و مسئولان ارگان‌ها و نهاد‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی جهت هماهنگی نهایی برنامه‌های دهه فجر و یوم الله ۱۲ بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان قائم مقام ستاد دهه فجر فارس در این جلسه با گرامیداشت یاد و نام امام راحل (ره)، لزوم بزرگداشت روز بازگشت تاریخی امام به ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: تمامی کمیته‌ها و کارگروه‌ها جلسات را برگزار کرده، برنامه ریزی‌ها انجام شده و برنامه‌های ارائه شده در حال اجراست.

او گفت: هرچند برنامه‌های کیفی در دستور کار است، اما از لحاظ کمّی نیز تعداد برنامه‌های بسیار زیاد، متنوع و به صورت گسترده‌ای در دهه فجر اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان با برشمردن برنامه‌های شاخص در دهه فجر، به برگزاری مراسم سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی اشاره کرد.

او گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، مراسم در فضای باز و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ رأس ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای شیراز با سخنرانی دکتر سید مسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار خواهد شد.

قائم مقام ستاد دهه فجر استان فارس برنامه ریزی و هماهنگی برای دعوت و حضور اقشار مختلف مردم در مراسم این ایام بخصوص ۱۲ بهمن را از رؤسای کمیته‌ها خواستار شد و گفت: در دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، مراسم کمرنگ برگزار شده که این مهم باید جبران شود.

ملک مکان قرائت زیارت عاشورا در صبح روز ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شیراز همراه با دعوت از خانواده‌های معزز شهدا، اهدای گل به قبور مطهر و تجدید میثاق با شهدا، راهپیمایی موتوری در مسیر فرودگاه شیراز تا گلزار شهدا و محل برگزاری مراسم، تبلیغات گسترده شهری و فضاسازی مؤثر محیطی، مراسم جشن شب ۱۲ بهمن در مساجد و مراکز فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و برگزاری نمایشگاه‌های عکس در حاشیه مراسم را از برنامه‌های ایام الله دهه فجر و ۱۲ بهمن عنوان کرد.

او در پایان از همه کارگروه‌ها به کارگیری تمام ظرفیت و توان در امر برگزاری مراسمات ۱۲ و ۲۲ بهمن خواستار شد.

در این جلسه رؤسا و رابطان کارگروه‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان فارس نقطه نظرات و برنامه‌های خود در رابطه با ۱۲ و ۲۲ بهمن را بیان نموده و حول مراسم ایام الله دهه فجر به هم اندیشی پرداختند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
702 کلیک ها  یکشنبه, 10 بهمن 1400 14:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا