لزوم معرفی جاذبه های گردشگری و زیارتی فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی

لزوم معرفی جاذبه های گردشگری و زیارتی فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی
   
لزوم معرفی جاذبه های گردشگری و زیارتی فارس در ابعاد ملی و بین‌المللی |||| ||||

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز امروز چهارشنبه 6بهمن در نشست با روسای صنوف و فعالان بخش دولتی و خصوصی حوزه گردشگری فارس با بیان به اینکه جاذبه‌ های گردشگری و زیارتی شیراز باید در ابعاد ملی و بین‌المللی به‌ درستی معرفی شوند ،گفت :ما علیرغم وجود تعدد جاذبه ها آنطور که شایسته شیراز است این جاذبه ها معرفی نشده اند.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی باید در اولویت صنوف گردشگری فارس قرار داشته باشد ، افزود : گردشگری و زیارت در سبد اقتصاد خانواده‌ ها هنوز قرار نگرفته و لازم است در مقوله گردشگری و سفر تبلیغات گسترده و هدفمندی به انجام برسد.
 
او با یاد آوری این مطلب که معرفی درست، به موقع و سریع‌ جاذبه ‌های گردشگری و زیارت شیراز و فارس یک ضرورت است و موجب رونق گردشگری داخلی می شود ، عنوان کرد :با همدلی و اتحاد بین صنوف گردشگری توسعه گردشگری رخ می دهد .
 
رئیس کمسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: بی ‌تفاوتی برخی صنوف گردشگری و متخصصین حوزه گردشگری در عملکرد مدیران شهری قابل توجیه نیست و پیشنهاد‌ها و ارائه راهکارهای متخصصان این حوزه در تصمیم‌ های مدیران شهری و مسئولان گردشگری شیراز و فارس نقش موثری دارد.
 
او با اشاره به سفرهای نوروزی عنوان کرد: طبق پیش‌ بینی‌ ها در نوروز ۱۴۰۱ شاهد افزایش ورود مسافران نوروزی خواهیم بود و روند برنامه ‌ریزی‌برای ارائه خدمات گردشگری و میزبانی شهر شیراز باید سرعت بگیرد.
 
فرخ زاده همچنین در پایان با تاکید به بحث آموزش اصول و قواعد و آداب گردشگری و زیارت از زمان کودکی با کمک آموزش ‌و پرورش ، گفت : سازمان گردشگری و زیارت نیز باید هر چه سریع‌ تر شکل بگیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
524 کلیک ها  چهارشنبه, 06 بهمن 1400 15:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا