حضور جهادگران فارس برای کمک رسانی به سیلزدگان رستم

حضور جهادگران فارس برای کمک رسانی به سیلزدگان رستم
   
حضور جهادگران فارس برای کمک رسانی به سیلزدگان رستم |||| ||||

 در پی بارندگی‌های روز شنبه ۲۵ دی ماه در رستم و وقوع سیل و طغیان رودخانه فهلیان که باعث آبگرفتگی معابر، خیابان و منازل شهر کوپن و روستای تل افغان شد، جهادگران این شهرستان با اقدامات به موقع مانع از خسارت سنگین شدند.

 
به گزارش راستین آنلاین مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت رستم یکشنبه ۲۶ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: خروش رودخانه فهلیان و وقوع سیل از غروب آفتاب روز گذشته آغاز شد و متاسفانه باعث خسارت به بسیاری از خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی شده است و هم اکنون در حال برآورد میزان خسارت هستیم و تاکنون مشخص شده که حدود ۱۵ خانه و و بیش از ۷۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی که در نزدیکی رودخانه بودند، آسیب بیشتری دیده‌اند.
 
رحمت‌الله نیکنام افزود: از همان دقایق وقوع سیل گروه‌های جهادی در منطقه حاضر بودند و مشغول خدمات رسانی شدند و هم اکنون ۷ گروه جهادی به استعداد ۸۰ نفر مشغول کمک رسانی هستند.
 
او ادامه داد: اقدامات اولیه در راستای باز کردن معابر، تخلیه و پاکسازی گل و لای، جابجایی اثاثیه منزل و ... بود و خوشبختانه همکاری خوبی بین نیروهای هلال احمر، اداره راه و شهر سازی و شهرداری وجود دارد.
 
نیکنام ادامه داد: شهر کوپن در ۲۵ کیلومتری مرکز شهرستان رستم قرار دارد و در روستای تل افغان حدود ۷۰ خانوار ساکن هستند و امیدواریم با کمک‌های مردمی و حمایت نهادهای دولتی بتوان به این خانواده‌ها و افراد سیل زده کمک‌های ویژه‌ای کرد تا بخش از خسارت‌های وارد شده جبران شود.
 
گفتنی است، در این اقدامات و کمک رسانی گروه‌های جهادی مختلفی حاضر بوده اند و حتی از شهرستان‌های همجوار بویژه نورآباد ممسنی نیز در منطقه حاضر و مشغول خدمت رسانی هستند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
583 کلیک ها  یکشنبه, 26 دی 1400 13:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا