برگزاری اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیداران شیراز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از برگزاری اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیداران شیراز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین پیمان باباخانی گفت : پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ، شهرداری در نظر دارد نسبت به برگزاری و انتخاب نمایندگان منتخب تاکسیداران اقدام نموده و نمایندگان با انتخاب مستقیم تاکسیداران ناوگان حمل و نقل مسافر تعیین و بتوانند همراه و همگام با سازمان در راستای رفع و کاهش معضلات و مشکلات جامعه شریف تاکسیداران و تاکسیرانان گام برداشته و مساعدت بیشتری در برنامه ریزی ها و تصمیمات و کارشناسی های متخذه داشته باشند .
 
وی افزود : از شنبه مورخ ۲۵ دیماه تا دوشنبه ۴ بهمن ماه ثبت نام واجدین شرایط انجام میشود و شورای محترم شهر نیز در قالب هیأت اجرایی و نظارت برنحوه انتخابات نظارت مستمر و مستقیم دارند .
 
باباخانی این اقدام را گام بسیار موثری در ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به این قشر زحمتکش و شریف دانست و ضمن دعوت از جامعه ناوگان تاکسیرانی شیراز ، از کلیه فعالان و تلاشگران این عرصه خواست حتما در انتخابات صنفی خود شرکت نمایند .
 
 همچنین رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر گفت : از کسانیکه حائز شرایط بوده و تمایل به کاندیدا شدن دارند دعوت میکنم حتما برای اعلام تمایل و ثبت نام به سازمان مراجعه نمایند و همکاران در پروسه تعیین شده بصورت دو شیفت حضور دارند .  
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
470 کلیک ها  یکشنبه, 26 دی 1400 09:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا