تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری شیراز به مودیان عوارض ساختمانی و اصنافی

تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری شیراز به مودیان عوارض ساختمانی و اصنافی
   
تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری شیراز به مودیان عوارض ساختمانی و اصنافی |||| ||||

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت:مودیان عوارض ساختمانی و اصنافی که نسبت به پرداخت نقدی بدهی خود تا ۵ اسفند امسال اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز می شوند.

به گزارش راستین آنلاین سعید مصفا امروز (چهارشنبه 9 دی) با اشاره به اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان نقدی عوارض ساختمانی و اصناف از سوی شهردار شیراز در جمع خبرنگاران گفت: مودیان عوارض ساختمانی و اصنافی که نسبت به پرداخت نقدی بدهی خود تا 5 اسفند امسال اقدام کنند، مشمول 20 درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز می شوند. 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز افزود: این تخفیف شامل مودیانی می شود که بدهی خود را به صورت نقدی و یک جا پرداخت کنند. 

وی اضافه کرد: مهلت بهره‌ مندی از این تخفیف 20 درصدی محدود و غیر قابل تمدید است و این اقدام با هدف اتخاذ سیاست ‌های حمایتی و تشویقی برای رونق ساخت و سازهای شیراز و ارائه تسهیلات لازم در این خصوص و وصول درآمدهای شهرداری شیراز در سال جاری انجام می شود. 

مصفا تصریح کرد: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات، موجب افزایش راندمان خدمات شهری می شود و پرداخت به موقع عوارض، علاوه بر ایجاد اقتصادی پویا و پایدار، مسیر دستیابی شیراز به شاخصه ‌های توسعه ‌یافتگی را هموار می کند و موجب تسریع روند گسترش زیرساخت‌ های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری خواهد شد. 

وی اعلام کرد: شهروندان می‌ توانند برای پرداخت عوارض خود، همه روزه به مناطق 11 گانه شهرداری شیراز و اداره کل تشخیص و وصول درآمد مراجعه کنند. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
594 کلیک ها  چهارشنبه, 08 دی 1400 20:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا