فارس میزبان شهدای گمنام می شود

فارس میزبان شهدای گمنام می شود
   
فارس میزبان شهدای گمنام می شود |||| ||||

فارس در ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، میزبان ۸شهید گمنام و شناسایی شده، خواهد بود.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس یکشنبه ۵ دی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که آیین استقبال از ۵ شهید گمنام و سه شهید تازه شناسایی شده، روز نهم دی، راس ساعت ۸ صبح در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب انجام می‌شود.
 
سرهنگ سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه در استان حدود ۶۰ نقطه برای وداع با شهدا برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است، افزود: یک شهید شناسایی شده از شیراز، یکی خفر و یکی هم از قیروکارزین هستند.
 
او همچنین اعلام کرد که ۴۳نقطه در استان درخواست پذیرش شهید گمنام داشتند که فقط با ۵نقطه موافقت شد، چرا که شهید گمنام فقط به نقاطی داده می‌شود که از قبل، ۶۹درصد یادمان شهدا را آماده کرده باشند.
 
کوشکی با بیان اینکه یک شهید گمنام در کازرون، تشییع و تدفین خواهد شد، گفت: پارک علم و فناوری، پادگان آموزشی امام علی(ع)، مرکز پشتیبانی نیروی دریایی در پادگان شهید اثری‌نژاد و پادگان هواوفضای سپاه فارس محل تدفین شهدای گمنام خواهند بود.
 
او از حضور این شهدا تا ۱۵دیماه در شیراز خبر داد و افزود: ۱۶دیماه همزمان با سراسر کشو و مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، تشییع و تدفین خواهند شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس همچنین از برگزاری آیین گرامیداشت روز ملی مقاومت در حرم حضرت احمدبن موسی (ع) در ۱۳دیماه خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۹صبح برگزار می‌شود و همه این ۸شهید در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
کوشکی ادامه داد: شب ۱۶دیماه هم که شب شهادت حضرت زهرا (س) است نیز مراسم وداع با شهدا در حرم شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه شهدای شناسایی شده از لشکر۳۳ المهدی در ایام دفاع مقدس هستند، گفت: یک شهید گمنام هم که در بافت یزد شناسایی شده که از جهرم فارس است و در تهیه و تدارک برنامه‌های مناسب در این زمینه هستیم. 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2716 کلیک ها  یکشنبه, 05 دی 1400 14:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا