رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مصرف برق یک ضرورت است

رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مصرف برق یک ضرورت است
   
رویت‌پذیری و کنترل‌پذیری مصرف برق یک ضرورت است |||| ||||

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد که راهکار مدیریت بار در بخش انرژی برق، رویت‌پذیری میزان بار و مدیریت موثر و اثربخش آن است.

 
به گزارش راستین آنلاین غلامعلی رخشانی‌مهر سه‌شنبه 25 آبان در جلسه هم اندیشی عبور از پیک زمستان امسال و تابستان سال آینده، بر لزوم برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست، در راستای مصرف بهینه انرژی برق تاکید کرد.
 
وی ضمن تشریح وضعیت مصرف انرژی و عبور از پیک بار مصرف برق در تابستان امسال، گفت: امسال تابستانی سخت و بحرانی را شاهد بودیم و ضروریست که ضمن بررسی اقدامات انجام شده، در حفظ و ارتقای نقاط قوت تلاش کرده و در رفع و اصلاح نقاط قابل بهبود و چالش ها با حداکثر توان بکوشیم.
 
رخشانی‌مهر گفت: تابستان امسال و تجربه آن به ما نشان دادکه باید به سمتی حرکت کنیم تا میزان بار را مدیریت کنیم و راهکار آن می‌تواند رویت پذیری میزان بار و مدیریت موثر و اثربخش آن باشد.
 
او با بیان اینکه برای بهینه کردن مصرف برق، با ابزارهای نوین، میزان مصرف برق مشترکان را مدیریت خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر اقداماتی در حوزه استفاده از تکنولوژی برای رویت پذیری و کنترل پذیری بار مصرفی مشترکان در بخش های مختلف در حال انجام است که باعث می‌شود بار مصرفی مشترکان را رصد و مدیریت کرد.
 
رخشانی مهر یادآورشد: هدف توانیر بسترسازی برای مصرف بهینه برق در بخش‌های مختلف است؛ تا در ساعات مورد نیاز، برق مشترکان به سهولت تأمین شود، در این خصوص بایدکنتورهای هوشمند با هدف ایجاد فرهنگ مصرف بهینه انرژی برای مشترکان با اولویت مشترکان پرمصرف نصب شده و نظارت ها و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
 
در این جلسه مدیران عامل و معاونان مشترکین و بهره برداری شرکت های توزیع نیروی برق استان‌های فارس، بوشهر، شیراز و کهگیلویه و بویراحمد حاضر در نشست به بیان سئوالات، نظرها و دیدگاه‌های خود پیرامون رویت پذیری وکنترل پذیری مصرف انرژی پرداختند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
441 کلیک ها  سه شنبه, 25 آبان 1400 18:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا