• سلطانی

اتحاد بین عرصه های فرهنگی یک ضرورت است

اتحاد بین عرصه های فرهنگی یک ضرورت است
   
اتحاد بین عرصه های فرهنگی یک ضرورت است |||| ||||

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز امروز یکشنبه ۲۳آبان در نشست هم اندیشی که با حضور مسولین استانی برگزار شد با بیان به استفاده از رویکرد مسئله محوری برای تحقق شیراز گفت :اتحاد بین عرصه های فرهنگی یک ضرورت است .

 

 به گزارش راستین آنلاین علی اکبر سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هم اندیشی و همدلی صمیمانه مدیران حوزه فرهنگی و اجتماعی استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز ،شهردار، اعضا شورا ، مدیران شهری و فعالان فرهنگی گفت: رئیس قبلی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری با تغییر رویکردهای شهرداری در دوره فعلی هم و غم خود را این موضوع قرار دارند تا اهداف مدنظر در رویکرد مسئله محوری محقق گردد.

 سلطانی خطاب به رئیس جدید این سازمان گفت: ریاست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز یک مسئولیت کلیدی در عرصه زمانی جنگ نرم است.

سخنگویی شورای شهر اتحاد بین عرصه های فرهنگی در عین دشوار بودن را یک ضرورت خواند و افزود: رویکرد شورا و فعالان فرهنگی طی سالیان گذشته غالبا رویکرد رویداد محور بوده است که این رویکرد در برخی از مسائل نتوانسته نقش خودش را ایفا کند .

او با بیان اینکه رویکرد شورا ششم مسئله محوری است تصریح کرد: در این رویکرد پیگیری و به نتیجه رسیدن مسائل در عرصه مختلف شهری مدنظر است لذا از مصطفی مشفقیان رئیس جدید سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز فعالان فرهنگی تقاضا داریم که با کنار هم قرار دادن نظرات و اندیشه ها تا رویکرد مسئله محوری در مسائل فرهنگی شهر رقم بخورد و بتوانیم شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (شیراز سومین شهر حرم اهل بیت باید در قله باشد) به معنای حقیقی در تمام ابعاد شخصیتی و اخلاقی آن چیزی که در خور شهر شیراز است به منصه ظهور برسد .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1008 کلیک ها  یکشنبه, 23 آبان 1400 20:45
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا