بهره‌گیری از تمام امکانات برای ساماندهی کارتن‌‌خواب‌ها در فارس

بهره‌گیری از تمام امکانات برای ساماندهی کارتن‌‌خواب‌ها در فارس
   
بهره‌گیری از تمام امکانات برای ساماندهی کارتن‌‌خواب‌ها در فارس |||| ||||

  عضو شورای اسلامی شهر شیراز از استاندار فارس خواست تا با بهره‌گیری از تمام امکانات مشكل كارتن خواب‌ها، بی‌خانمان‌ها و حضور معتادین متجاهر در محیط شهری را حل کند تا این معضل اجتماعی ساماندهی یابد.

به گزارش راستین انلاین غلامعلی ترابی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۱۶ آبان در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا گفت: جان مردم فقیر و محروم و بی خانمان‌ها در دست اقدام امروز مسئولان استان است.
 
وی خطاب به استاندار فارس گفت: از حضرتعالی به عنوان استانداری انقلابی، شیرازی و توانمند توقع است كه با بهره‌گیری از تمام امكانات استان و حوزه مدیریتی خود مشكل كارتن خواب‌ها، بی‌خانمان‌ها و حضور معتادین متجاهر در محیط شهری را حل کنید و این معضل اجتماعی ساماندهی یابد.
 
ترابی ادامه داد: نقش بی‌بدیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید تقویت یابد و همه دستگاه‌ها خود را پاسخگویی وظایف قانونی خود دانند قبل از شروع فصل سرما باید برنامه‌ریزی با سرعت بیشتری انجام شود و با برگزاری جلسات فشرده هماهنگی بین دستگاهی صورت پذیرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با خطاب دوباره به استاندار فارس گفت: اگر دستگاه‌های زیر مجموعه حضرتعالی مشكلات مالی را بهانه عدم انجام اقدامات قانونی خود مطرح کنند بدانید كه رفع این معضل، بی پولی نیست، اقدام انقلابی از شما طرح تأمین منابع مالی از ما.
 
وی با تأکید بر اینکه رفع این معضل اجتماعی تنها با جدیت و قاطعیت مدیریت استان و هماهنگی بین دستگاهی صورت خواهد پذیرفت، گفت: بیایید برای نمونه استان فارس را به استانی كه چالش‌های این مصیبت مدیریتی را به حداقل رسانده است تبدیل کنید.
 
ترابی اضافه کرد: شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر به عنوان پیشرو در این اقدام مردمی و انقلابی سال‌هاست ورود پیدا كرده است، احداث كمپ نگهداری معتادین و پرداخت ده‌ها میلیاردی طی سنوات گذشته نشان از جدیت مجموعه شورا و شهرداری دارد حال كه به لطف الهی دولت انقلابی شكل گرفته است نوبت شماست كه سایر دستگاه‌ها را پای كار بیاورید.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با بیان اینکه اگر مدیریت علوم پزشكی استان نگاه دستگاه تحت مدیریتشان و استانداردهای آن را تغییر دهند بدون شك گره‌گشا خواهد بود، افزود: ظرفیت دستگاه قضا دراین مورد بی‌نظیر است و مدیركل دادگستری و دادستان نقش كلیدی و اساسی دارند مدیریت فنی و حرفه‌ای استان با ختیارات قانونی خود این معمای پیچیده را حل خواهند كرد.
 
وی در ادامه سخنان خود گفت: از نهاد انقلابی سپاه تشكر و قدردانی می‌کنم كه ایثار گرانه به این موضوع ورود پیدا كرده و با ایجاد قرار گاه احمدبن موسی(ع) پیگیری رفع این مسئله هستند. نیروی انتظامی استان و سایر دستگاه‌ها و از جمله اداره‌كل بهزیستی استان بسیار تأثیرگذار هستند.
 
ترابی بیان کرد: جلسات كاری شورا مبارزه با مواد مخدر را دو چندان كنید و به جای برگزاری جلسات ماهانه یا چند ماهه كه ثمره‌ای در پیش رو نخواهد داشت هفتگی جلسه گذاشته و خود حضرتعالی كنترل و نظارت کنید تا این اتقاق خجسته برای فارس و شیراز رقم خورد.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز كه هنوز فصل سرما نرسیده است فرصت فراهم است و فردا دیراست امیدوارم با اقدام انقلابی در این زمستان شاهد جان دادن تعدادی از مردم محروم و مستضعف در شهر نباشیم و با اقدام انقلابیتان چراغ امید خانه‌های گرفتار در مصیبت اعتیاد روشن شود و جوانان و زنان و مردان آسیب دیده رهایی یافته و به كانون گرم خانواده و اجتماع برگردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
408 کلیک ها  یکشنبه, 16 آبان 1400 19:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا