• رئیس کل دادگستری فارس

مشکل فاضلاب کمربندی شیراز در مهلت قانونی رفع نشود، اقدامات قاطع انجام می گیرد

مشکل فاضلاب کمربندی شیراز در مهلت قانونی رفع نشود، اقدامات قاطع انجام می گیرد
   
مشکل فاضلاب کمربندی شیراز در مهلت قانونی رفع نشود، اقدامات قاطع انجام می گیرد |||| ||||

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: در صورتی که مشکل فاضلاب کمربندی شیراز در مهلت قانونی رفع نشود، اقدامات قاطع و قانونی را انجام خواهیم داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی دوشنبه ۲۶ مهرماه در حاشیه بازدید از وضعیت فاضلاب شهرک‌های اطراف کمربندی شیراز، بیان کرد: طی روزهای گذشته جلسه‌ای با سازمان‌های مردم نهاد در دادگستری داشتیم، موضوع فاضلاب شهرک‌های حاشیه شیراز یکی از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد و براساس آن مقرر شد بازدیدی از این محدوده داشته باشیم.
 
او با گلایه از وضعیت نامناسب فاضلاب شهرک‌های حاشیه شیراز، عنوان کرد: بعضی از کارخانه‌ها فاضلاب خود را بدون تصفیه رها می‌کنند و بوی نامطبوع و حشرات موذی شهروندان ساکن در این محدوده را اذیت می‌کند.
 
رئیس کل دادگستری فارس خاطرنشان کرد: امروز به همراه رئیس سازمان بازرسی و دادستان مرکز استان فارس و اعضای شورای اسلامی، مدیران شهرداری و اداره آب و فاضلاب شیراز بازدیدی از این محدوده انجام و مقرر شد در دوشنبه هفته آینده سوم آبان ماه جلسه‌ای با حضور متولیان امر برگزار شود. در این جلسه مهلت مناسبی داده می‌شود تا مشکل فاضلاب شهرک‌های اطراف مرتفع شود.
 
موسوی با بیان اینکه اگر موضوع در مهلت مناسب داده شده، مرتفع نشود اقدامات قاطع و قانونی را انجام می‌دهیم، گفت: با کسانی که وظیفه قانونی خود را ترک کنند، برخورد می‌کنیم و نمی‌گذاریم مردم بیشتر از این در عذاب و ناراحتی باشند.
 
او ادامه داد: زندگی کردن در بعضی از این محلات دشوار است و بسیاری از فریادهای مردم نیز تاکنون به جایی نرسیده اما از امروز به همه متولیان هشدار و تذکر می‌دهم که پای کار بیایند و مشکل مردم را حل کنند و اگر مشکل مردم را حل نکنند قطعا دادگستری استان مماشاتی ندارد و حقوق مردم را فدای هیچ چیز نخواهد کرد.
 
رئیس کل دادگستری فارس در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نهادهای متولی در زمینه بهبود وضعیت فاضلاب شهرک‌های اطراف شیراز کدام حوزه‌ها هستند، گفت: شهرداری و اداره آب و فاضلاب و سازمان محیط زیست از متولیان این موضوع هستند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
575 کلیک ها  دوشنبه, 26 مهر 1400 16:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا