نباید اجازه دهیم ثروت عمومى به ثروت شخصی تبدیل شود

نباید اجازه دهیم ثروت عمومى به ثروت شخصی تبدیل شود
   
نباید اجازه دهیم ثروت عمومى به ثروت شخصی تبدیل شود |||| ||||

  عضو شورای اسلامی شهر شیراز  امروز یکشنبه 25 مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه  متاسفانه شاهد این هستیم که  بحث زمین خواری به کوه خواری  رسیده است گفت : نباید اجازه دهیم به زمین هاى اطراف  و حومه شهر و  مناطق خوب دست اندازی شده و ثروت عمومى به ثروت شخصی تبدیل شود.

به گزارش راستین آنلاین غلامعلی ترابی در این جلسه ضمن اینکه کارگروه امور زیربنایی استان بدون لحاظ کوچکترین دیدگاه شهرسازی پهنه‌ های غیر قابل سکونت را به عنوان پهنه اداری و مسکونی، مورد تصویب قرار می‌دهد، پذیرفتنی نیست و این موضوع باعث نگرانی شده است .

او  اضافه کرد: تبدیل حدود ۲۵۰ هکتار از اراضی واقع بر روی غارهای آهکی و در مسیر گسل به بافت مسکونی و اداری، جان صدها هزار نفر از مردم شیراز را به خطر می اندازد و دادگستری استان فارس باید جلوی این فاجعه انسانی و زیست محیطی را بگیرند.

ترابی تصریح کرد: خطرناک ترین محل برای سکونت بر روی گسل است که با وقوع زلزله خسارات جبران ‌ناپذیری به مردم وارد خواهد کرد و با ساخت و سازهای غیر فنی و اصولی نباید جلوی ورود هوای پاک به شیراز گرفته شود زیرا وارونگی هوا و به مخاطه افتادن سلامت مردم شیراز را در پی خواهد داشت.

او تاکید کرد: اگر شهرداری‌ ها متولی مدیریت شهر هستند باید مدیریت یکپارچه شهری تصویب شود تا شهرداری بتواند در رابطه با شهر تصمیم بگیرد و اصلاح مدیریت شهری و فسادستیزی در دولت سیزدهم به عنوان محوریت های توام باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
628 کلیک ها  یکشنبه, 25 مهر 1400 21:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا