توسعه گردشگری فارس از طریق توسعه گردشگری کشاورزی

توسعه گردشگری فارس از طریق توسعه گردشگری کشاورزی
   
توسعه گردشگری فارس از طریق توسعه گردشگری کشاورزی |||| ||||

  گردشگری کشاورزی و کارآفرینی در آن نیاز امروز صنعت گردشگری استان فارس است.

به گزارش راستین آنلاین  مدیر نخستین مرکز گردشگری کشاورزی فارس با بیان این مطلب گفت: گردشگری کشاورزی راه توسعه کشاورزی و گردشگری را نشان خواهد داد و پیگیری این شاخه از گردشگری افزایش اشتغال ، رونق اقتصاد روستاها و افزایش دوستی جوامع شهری و روستایی را بدنبال دارد.
حمید افشاری اعتقاد دارد: از آنجا که فارس از دیرباز استانی مطرح در زمینه کشاورزی بوده ، مسیر گردشگری کشاورزی در آن می تواند هموار باشد لیکن به دلیل اینکه صنعت گردشگری صنعت بهره مندی از تفاوت هاست ،می بایست با نگاهی تازه تر و متفاوت تر قدم در مسیر گردشگری کشاورزی بگذاریم.
مدیر مرکز گردشگری کشاورزی توران تیهو افزود: دامپروری یکی از این نگاههای تازه و متفاوت است که توجه آنچنانی به آن نشده است. با داشتن تفکر توسعه دامپروری به خوبی می توان به گردشگری کشاورزی رونق داد و از برکات آن سود برد.
افشاری ادامه داد : آشنایی گردشگران با دامداری مدرن و صنعتی، شیوه های نگهداری حیوانات، مشاهده سبک های زندگی حیوانات ، استفاده از محصولات آنان و... از ارکان گردشگری کشاورزی با تفکر دامپروری است. تلاقی نژادهای گوناگون حیوانات یکی از بهترین راهکارها و روشهای گردشگری کشاورزی با تفکر دامپروری است.
وی همچنین اضافه نمود: در مرکز گردشگری کشاورزی توران تیهو (دلارام) تلاقی بز الپاین فرانسوی با پایه مادری ایرانی ، منجر به تولید گله شیری بسیار خوبی با مقاومت عمومی بالایی گردید.
افشاری خواستار توسعه کارآفرینی در این زمینه در استان شد و گفت:
برای توسعه کارآفرینی در دامپروری می بایست طرحی برای آینده داشت.

کارآفرینی در زمینه گردشگری کشاورزی را می بایست از سنین کودکی و نوجوانی شروع نمود. با انگیزه های مضاعف کودکان و نوجوانان می توان آینده درخشان گردشگری کشاورزی استان را ترسیم نمود. باید به این عزیزان آموزشهایی در این زمینه داد تا کارشان را اصولی شروع کنید.

انتهای پیام /  وحید پارسایی
1099 کلیک ها  پنج شنبه, 08 مهر 1400 13:17
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا