کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز تشکیل شد

کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز تشکیل شد
   
کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز تشکیل شد |||| ||||

  رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز امروز شنبه 13 شهریور به تشریح مهمترین فعالیت‌ها و طرح‌های بررسی شده در این کمیسیون پرداخت و از تشکیل کمیته بانوان و خانواده شورای شهر شیراز خبر داد .

 
به گزارش راستین انلاین به نقل از شورای اسلامی شهر شیراز، علی اکبر سلطانی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند و  بانوان در مشارکت های مردمی نقش پررنگی دارند ،  تصریح کرد: کمیته تخصصی بانوان و خانواده ذیل کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تشکیل خواهد شد.

 

به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مسئولیت کمیته بانوان و خانواده بر عهده افسانه خواست خدایی خواهد بود.

 

او در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی در شهر شیراز اظهار داشت: همکاری لازم در برنامه فصل شیدایی بسیج هنرمندان  فارس و کنگره جهانی ادبی و هنری محمد (ص) پیامبر رحمت صورت خواهد گرفت.

کمک شورای شهر به موزه دفاع مقدس فارس

سلطانی داشتن یک موزه فاخر را برای کلانشهر شیراز ضروری دانست و به منظور کمک شهرداری برای رسیدن به این مهم عنوان کرد: طبق درخواست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به شهرداری شیراز اجازه داده شد که در طرح توسعه و تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس مساعدت کند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در ادامه به موضوع باغات خانواده پرداخت و گفت: با عنایت به وضعیت حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و عدم استفاده از باغات خانواده، موضوع ساماندهی و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گفته سخنگوی شورای شهر شیراز مدیریت کلیه باغات خانواده در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قرار خواهد گرفت و طراحی یک اپلیکیشن با پیش بینی کلیه قابلیت های بازدید مجازی، انتخاب، رزرو و پرداخت هزینه سکوهای مستقر در باغات برای استفاده شهروندان در اسرع وقت انجام خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
610 کلیک ها  شنبه, 13 شهریور 1400 20:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا