تداوم اجرای طرح «شهید سلیمانی» در شیراز در ایام محرم و صفر

تداوم اجرای طرح «شهید سلیمانی» در شیراز در ایام محرم و صفر
   
تداوم اجرای طرح «شهید سلیمانی» در شیراز در ایام محرم و صفر |||| ||||

طرح پر صلابت «شهید سلیمانی» در شهر شیراز با هدف مقابله با موج جدید کرونا در ایام محرم و صفر به خوبی اجرا می شود.

به گزارش راستین آنلاین احمد جعفری در بازدید از هیئات مذهبی و مراسم عزاداری امام حسین (ع) گفت: طرح پر صلابت «شهید سلیمانی» در شهر شیراز در ایام محرم و صفر به خوبی اجرا می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه «حضرت احمد ابن موسی (ع)» شیراز افزود: بیانات مقام معظم رهبری برای کنترل ویروس کرونا یک دستور نظامی از سوی فرمانده کل قوا و یک حجت و حکم شرعی بر بسیجیان و پاسداران است و بیش از گذشته به اجرای طرح های گوناگون برای کمک به وزارت بهداشت در مقابله با موج جدید کرونا خواهیم پرداخت.
 
وی اضافه کرد: بسیجیان همیشه در صحنه  از سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» همواره الگو گرفته اند و طرح مشترک مقابله با کنترل ویروس کرونا در قرارگاهی با نام «شهید سلیمانی» اجرا شده و ادامه خواهد یافت.
 
جعفری با اشاره به اقدامات این ناحیه سپاه برای مقابله با کرونا بیان کرد: سرکشی و بازرسی از صنوف، کمک به غربالگری و انجام معاینات تشخیص کرونا، اجرای طرح های فرهنگ سازی و انجام کمک های مومنانه به نیازمندان از مهمترین برنامه های اجرا شده در این قرارگاه است که توسط بسیجیان اجرا خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: عزاداران حسینی و هیئات مذهبی با حضور در صحنه های مختلف طرح «شهید سلیمانی» و کمک به دستگاه های متولی بهداشت و سلامت مردم،می توانند جامعه را همانند محل برگزاری عزاداری خویش، تبدیل به جلوه ای از رعایت دستورالعمل های کنند تا با کمک همدیگر از این مرحله دشوار نیز با کمترین هزینه گذر کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
538 کلیک ها  شنبه, 23 مرداد 1400 11:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا