خدمت سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است

خدمت سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است
   
خدمت سربازی بهترین فرصت برای خودسازی است |||| ||||

جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، خدمت سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی و فرا گرفتن فن و حرفه و کار متناسب با دانش هر سرباز دانست و گفت: با ارتباط با اداره فنی حرفه‌ای به زودی زمینه اشتغال سربازان نیز فراهم خواهد شد.

 به گزارش راستین آنلاین سرگرد حسین مباشری در ضیافت افطاری سربازان که به همت روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز برگزار شد: با بیان اینکه سرباز به عنوان نیروی خط مقدم و مبارزه با دشمن، نیروی صف اول برای پیشرفت کشور در طول تاریخ مورد توجه بوده است خاطرنشان کرد: بسیاری از بزرگان عرصه جهاد و مقاومت سرباز بودن را بالاترین افتخار می‌دانند.
 جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز با اشاره به جمله بسیار زیبای سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر این که وصیت کرده بود که روی سنگ قبرش بنویسند سرباز قاسم سلیمانی افزود: مقام و منزلت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از لحاظ درجه و رتبه نظامی بالاترین مقام است به گونه ای که مقام معظم رهبری نشان ذوالفقار را به وی اعطا می‌کند، اما شهید بزرگوار مقام سرباز را از درجات نظامی خود بالاتر می بیند. 
 وی به جایگاه و عظمت سرباز از نگاه حضرت علی علیه السلام در نامه ها و روایات مختلف اشاره کرد و بیان داشت:توجه به مشکلات مالی سربازان در دستور کار فرماندهی، این ناحیه قرار دارد و بزودی با ارتباط مستمر با اداره فنی و حرفه ای، مهارت آموزی، سربازان آغاز خواهد شد. 
جانشین سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، در ادامه بیان اینکه پس از مهارت آموزی سربازان و کسب،مهارت لازم خاطرنشان کرد: هریک از سربازان جهت وام خود اشتغالی به مبلغ یکصد میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با درصد سود کم به بانک ها معرفی خواهند شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
283 کلیک ها  شنبه, 10 ارديبهشت 1401 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا