برطرف شدن اختلال در خطوط ۱۱۵ فارس

برطرف شدن اختلال در خطوط ۱۱۵ فارس
   
برطرف شدن اختلال در خطوط ۱۱۵ فارس |||| ||||

اختلال در شبکه مخابراتی استان فارس موجب شد مددجویان دقایقی قادر به برقراری ارتباط با خطوط ۱۱۵ نباشند.

به گزارش راستین آنلاین  مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اظهار کرد: دیشب در پی اختلال در زیرساخت مخابراتی استان، ارتباط مددجویان با مرکز پاسخگویی ۱۱۵ دچار اختلال شد.

محمد جواد مرادیان با اشاره به پیش بینی‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این زمینه افزود: در همین رابطه پس از آگاهی از وقوع این اختلال، هماهنگی لازم با مراکز پیام ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۱۲ برای ایجاد ارتباط مددجویان از طریق سامانه‌های یاد شده صورت گرفته و ماموریت‌های اورژانس از طریق این مراکز دریافت و انجام شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ادامه داد: همزمان برای جابجایی تماس‌های خطوط ۱۱۵ به مرکز پشتیبان و همچنین خطوط تلفن همراه از قبل پیش بینی شده، با اداره مخابرات هماهنگی لازم صورت گرفت و در نهایت برقراری ارتباط با خطوط ۱۱۵ با جابجایی بر روی خطوط تلفن همراه اورژانس میسر شد.

او اظهار کرد: کسب اطمینان از پایدار شدن شرایط جدید و نبود اختلال برای مددجویان، با فراخوان فوری نیرو‌های اورژانس، حضور تمامی اعضای تیم مدیریتی اورژانس فارس و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کل مدیریت بحران استانداری، مخابرات استان، فرماندهی انتظامی استان، آتش نشانی شیراز و جمعیت هلال احمر فارس تا صبحگاه روز شنبه ادامه یافت.

مرادیان ضمن تشکر از همه سازمان‌های همکار و پشتیبان و مردم استان فارس، یادآور شد: با توجه به ارتباط تلفنی و رادیویی سازمان‌های امدادی و پلیس، در شرایطی که هموطنان امکان برقراری تماس با هر یک از سامانه‌های سه رقمی امدادی شامل ۱۱۵، ۱۱۰ و ۱۲۵ را نداشته باشند، می‌توانند برای امدادخواهی با سایر شماره‌های سه رقمی تماس بگیرند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
571 کلیک ها  شنبه, 26 تیر 1400 17:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا