ساخت کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن حرم مطهر امام حسین (ع)» توقیقی الهی برای ارتش فارس بود

ساخت کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن حرم مطهر امام حسین (ع)» توقیقی الهی برای ارتش فارس بود
   
ساخت کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن حرم مطهر امام حسین (ع)» توقیقی الهی برای ارتش فارس بود |||| ||||

مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس همکاری مطلوبی در ساخت کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای ۷۲ تن حرم مطهر امام حسین (ع)» داشته است.

به گزارش راستین انلاین امیر ابوالقاسم رضایی در بازدید از کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای 72 تن حرم مطهر امام حسین (ع)» گفت: استقرار کارگاه ساخت این کتبیه مطهر در مرکز دانشکده علوم و فنون زرهی ارتش یک توفیق الهی بود که نصیب ارتش شده است.
 
فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد افزود: درخواست مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس برای اختصاص فضای امن و دارای امکانات ساخت این کتیبه مطهر، مورد استقبال فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی قرار گرفت.
 
وی اضافه کرد: مجموعه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس همکاری مطلوبی در ساخت کتیبه سقف ضریح مطهر «شهدای 72 تن حرم مطهر امام حسین (ع)» داشته است.
 
امیر رضایی اعلام کرد: ساخت این کتیبه در پادگان زرهی ارتش فضای معنوی خوبی در مجموعه ایجاد کرد و کارکنان ولایتمدار ارتش روزانه از این قطعه بهشتی در حال ساخت، زیارت می کردند.
 
وی ادامه داد: اگر تمام هستی خود را برای حضرت سید الشهدا (ع) بگذاریم کم است زیرا رشادت‌ ها و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در دشت کربلا بسیار جلوه گر است.
 
امیر رضایی اضافه کرد: برای اقامه دین و حفظ پرچم ولایت باید از تمام سرمایه مادی، زن و فزرندان خود گذشت تا این پرچم حفظ شود.
 
فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بارگاه های اهل بیت (ع) نشانه اقتدار شیعیان هستند که با حفظ و حراست از گنبد‌های برافراشته و ضریح‌ های آسمانی، عشق و علاقه مردم به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) جلوه دیگری از خود نشان می دهد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
659 کلیک ها  جمعه, 25 تیر 1400 11:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا