انتقال دارالرحمه شیراز به بهشت احمدی از تیرماه سال جاری

انتقال دارالرحمه شیراز به بهشت احمدی از تیرماه سال جاری
   
انتقال دارالرحمه شیراز به بهشت احمدی از تیرماه سال جاری |||| ||||

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد که انتقال دارالرحمه شیراز به بهشت احمدی در ماه آینده انجام می شود.

به گزارش راستین انلاین رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه این کمیسیون بر امکان سنجی احداث کانال مشترک تاسیسات شهری در جهت جلوگیری از برخی هزینه‌های گزاف بر روی دوش مردم تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح نیاز به همکاری بین بخشی دستگاه‌های خدمات رسان آبفا، مخابرات، گاز و برق با شهرداری دارد.

علی ناصری، پس از ارائه گزارش مدیران و نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان افزود: این مهم؛ موضوعی است که باید دست اندرکاران برای تحقق آن همکاری لازم را داشته باشند.

او با تاکید بر اجرای این طرح به صورت پایلوت در مکانی مناسب، گفت: در صورت اجرای موفقیت آمیز، می‌توان به مرور احداث کانال مشترک تاسیسات شهری را در سطح شهر گسترش داد.

ناصری از تشکیل کارگروهی ویژه در این زمینه خبر داد و بیان داشت: شهرداری با محوریت معاونت خدمات شهری ظرف یک ماه آینده کارگروهی را با حضور حوزه‌های مختلف شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان تشکیل داده تا در خصوص تنظیم لایحه احداث کانال مشترک تاسیسات شهری و مکان سنجی جهت اجرای پایلوت این طرح، گزارش کارشناسی را به شورا ارائه دهند.

همچنین در رابطه با الزام شهرداری به ارائه لایحه ضوابط و قواعد ساختمانی استقرار کلینیک‌ها و مراکز خدماتی دامپزشکی مقرر شد که شهرداری شیراز ظرف دو هفته، لایحه مربوطه را با در نظر گرفتن دستورالعمل سیاست‌ها و ضوابط تاسیس درمانگاه ها، مجتمع‌های درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز مایه کوبی سازمان نظام دامپزشکی تهیه کرده و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه پس از بررسی آخرین روند اجرا و توسعه بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گفت: با توجه به گزارش ارائه شده مبنی بر آماده تحویل بودن تعدادی از بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی می‌بایست روند واگذاری و توسعه این بازارچه‌ها سرعت یافته تا محصولات کشاورزی با حذف واسطه گری و قیمت مناسب در دسترس مردم قرار گیرند.

همچنین در این رابطه مقرر شد که ظرف یک ماه آینده گزارش آخرین روند حل مشکل راه اندازی و توسعه بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد، نحوه واگذاری غرفه‌ها و ساز و کار راه اندازی سورتینگ از سوی شهرداری به  کمیسیون ارائه شود.

در پایان موضوع تعیین تکلیف شهرداری به ایجاد مدیریت واحد جهت سامان دهی، تغسیل، تکفین و تدفین کلیه درگذشتگان اعم از فوت عادی و یا فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در آرامستان بهشت احمدی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به فراهم بودن تمامی زیر ساخت‌ها و خریداری لوازم و امکانات مورد نیاز در این آرامستان مقرر شد که فعالیت رسمی آرامستان بهشت احمدی از تیرماه امسال آغاز شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
666 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 15:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا