بودجه حوزه فرهنگی و اجتماعی سال ۱۴۰۰ شهرداری تعیین شد

بودجه حوزه فرهنگی و اجتماعی سال ۱۴۰۰  شهرداری تعیین شد
   
بودجه حوزه فرهنگی و اجتماعی سال ۱۴۰۰  شهرداری تعیین شد |||| ||||

بودجه پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگی و اجتماعی سال ۱۴۰۰ شهرداری به مبلغ یک‌هزار و دویست و نود و پنج میلیارد و چهل میلیون ریال در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، بررسی و تصویب و برای تصویب نهایی در صحن علنی، به کمیسیون تلفیق شورا ارسال شد.

 
به گزارش راستین آنلاین یکصد و چهل و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز صبح روز یکشنبه پنجم بهمن ماه به صورت فوق‌العاده برگزار شد.
 
این جلسه با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مدیرکل برنامه و بودجه همراه با اعضای گروه کارشناسان برنامه نویس بودجه شهرداری و همچنین مشاوران و کارشناسان شورا و شهرداری برگزار شد.
 
سید احمدرضا دستغیب، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و پیش بینی هدفمند هزینه های فرهنگی و اجتماعی کلانشهر شیراز گفت: کلیات برش بودجه پروژه های عمرانی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سال ۱۴۰۰ شهرداری مجموعا به مبلغ یکهزار و دویست و نود و پنج میلیارد و چهل میلیون ریال در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز بررسی و به تصویب رسید. 

وی افزود: در جلسات بعدی کمیسیون، بخش های دیگر بودجه فرهنگی و اجتماعی شهرداری شامل برنامه های آموزشی و مناسبتی و همچنین بودجه جاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دستغیب خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تصویب برش های بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در کمیسیون های تخصصی شورا، موضوع در کمیسیون تلفیق مطرح و پس از جمعبندی و برابر کردن درآمد ها و هزینه ها که به اصطلاح بالانس بودجه نامیده می‌شود، به منظور تصویب به صحن علنی شورا ارجاع خواهد شد.

 

 

 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
705 کلیک ها  دوشنبه, 06 بهمن 1399 13:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا