• رئیس امور پردیس ها و مرکزهای دانشگاه فرهنگیان استان فارس:

سردار سلیمانی یک مکتب بود/دانشگاه فرهنگیان فارس میزبان اولین یادواره ملی حاج قاسم سلیمانی

سردار سلیمانی یک مکتب بود، شخص نبود، او فقط یک نظامی نبود، بلکه یک رهبر معنوی برای جوانان مملکت بوده و خواهد بود.

 
به گزارش راستین آنلاین اولین یادواره ملی شهادت سردار سلیمانی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار می شود. 
 
 
رئیس امور پردیس ها و مرکزهای دانشگاه فرهنگیان استان فارس در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران امروز سه شنبه با اشاره به اینکه اولین یادواره ملی سالگرد شهادت شهید سلیمانی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار می شود، گفت: فردا 17 دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در سالن «نفت» دانشگاه شیراز این برنامه اجرا و از طریق شبکه مجازی به صورت آنلاین پخش خواهد شد.
 
 حسین افلاکی فرد با بیان اینکه وظیفه دانشگاه تربیت نیروی انسانی برای وزارت آموزش و پرورش است، افزود :ما دانشجو تربیت می کنیم که در آینده تربیت کننده باشد. 
 
او همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان مورد توجه مقام معظم رهبری است، ادامه داد :این دانشگاه ماموریت های ویژه ای پیش روی خود تعریف کرده است، که کارهای تربیتی و فرهنگی در کنار آموزش مهمترین و اولویت است. 
 
افلاکی فرد در ضمن اینکه تبیین ابعاد اخلاقی، فرهنگی و زندگی شهدا به ویژه شهید سلیمانی، وظیفه خود می دانیم، اظهار کرد: سردار سلیمانی را می توان یک رهبر معنوی برای جوانان دانست. 
 
او اضافه کرد :هدف ما از برگزاری این یادواره قدردانی از شخصیت هایی است که زندگی خود را فدا کردند تا مردم زندگی داشته باشند. 
 
 
رئیس امور پردیس ها و مرکزهای دانشگاه فرهنگیان استان فارس با یادآوری این مطلب که سردار سلیمانی جان خود را بخشید تا عزت و سربلندی مملکت را داشته باشیم، تاکید کرد: وظیفه و رسالت ما به عنوان نهاد فرهنگی، تبیین ابعاد شخصیتی همچون سردار سلیمانی و شهدای دیگر است.
 
افلاکی فرد با اشاره به اینکه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان باید ابعاد شخصیت شهدا به ویژه شهید سلیمانی را بشناسد، اضافه کرد: در این مراسم آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس به عنوان سخنرانان مراسم هستند و سردار علی صداقت، همرزم سردار سلیمانی سخنران ویژه مراسم است که به صورت مجازی در جلسه می کند.
 
او همچنین با بیان اینکه در حال حاضر 2 پردیس و پنج مرکز در فارس وجود دارد، اظهار کرد: چهار هزار و 250 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد. 
 
همچنین افلاکی فرد تصریح کرد :پنج رشته و سه گرایش به استان اضافه شده که امیدواریم با رایزنی های انجام شده رشته هنر هم در سال آینده داشته باشیم. 
 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
259 کلیک ها  سه شنبه, 16 دی 1399 13:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا