استاد دانشگاه شیراز برنده‌ی جایزه‌ی ملی زن و علم

در آیین اختتامیه‌ی سومین جشنواره ملی «زن و علم» که با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر ابتکار معاون امور زنان و خانواده‌ی ریاست جمهوری، برگزار شد؛ از دکتر مریم کوشکی جهرمی، استاد بخش علوم ورزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز، به‌عنوان برنده‌ی جایزه‌ی زن و علم (دکتر فرزانه‌ی میرزاخانی) در حوزه‌ی علوم انسانی تقدیر شد.

به گزارش راستین آنلاین در این مراسم، ۲۴ بانوی برجسته و سرآمد علمی کشور، به‌عنوان برگزیدگان دو جایزه‌ی زن و علم (دکتر مریم میرزاخانی) و (دکتر پروانه فرزانه) معرفی و تقدیر شدند. برترین‌های جایزه زن و علم (دکتر مریم میرزاخانی) در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، فعالان اجتماعی و سرآمدان و برندگان جایزه‌ی (دکتر فرزانه پروانه)، در حوزه‌ی زیست‌پزشکی بودند.

توضیح آنکه، «جشنواره‌ی زن و علم» رخدادی ملی است که می‌کوشد با معرفی زنانی که صاحب دستاوردهای علمی هستند، توانمندی‌ها و استعدادهای بانوان را در حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی که باعث امید و غرور ملی‌ست، در معرض دید جامعه قرار داده و اذهان نسل جوان را متوجه الگوهای موفق کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
411 کلیک ها  سه شنبه, 09 دی 1399 13:12
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا