پارک موضوعی انرژی در بوستان دراک جانمایی می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری شورای اسلامی شهر شیراز اعلام کرد: بخشی از بوستان کوهستانی دراک با درنظرگرفتن فرهنگ‌سازی و آموزش بهتر در زمینه انرژی به «پارک موضوعی انرژی» اختصاص می‌یابد.

 
به گزارش راستین آنلاین لیلا دودمان در بازدید از بوستان کوهستانی دراک با هدف بررسی جانمایی و احداث پارک موضوعی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، گفت: با توجه به اهمیت موضوع، شورای اسلامی شهر شیراز طی ۱۰ روز با برگزاری جلسه با سرمایه‌گذاران فعال در این عرصه و مسؤولان شهرداری منطقه برای سرعت بخشی به تحقق این طرح اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
 
او با برشمردن مزایا و فواید پارک موضوعی انرژی، تاکید کرد: این اقدامات با هدف استفاده کاربردی و علمی از فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر، توسعه فرهنگ و آگاهی، انتقال عینی و تجربی مفاهیم، معرفی انواع منابع و انرژی و تأثیرات زیست‌محیطی انرژی‌های نو صورت می‌پذیرد.
 
وی افزود: حضور در محیطی جذاب و پویا برای تحریک روحیه کنجکاو و جست‌وجوگر نوجوانان در حوزه انرژی، آموزش برخی مفاهیم فیزیک و ایجاد محیطی مفرح و پرنشاط برای بازدیدکننده‌ها، همچنین تولید و یا انتقال انرژی در مقیاس تجهیزات پارک از دیگر فواید توسعه این فضاست.
 
گفتنی است در این بازدید رییس طراحی شهری، معاون سازمان فناوری اطلاعات، رییس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران، مدیر پارک کوهستانی دراک و مشاورین کمیسیون و کارشناسان مربوط نیز به بحث و بررسی جوانب مختلف این موضوع پرداختند.
انتهای پیام/
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
363 کلیک ها  جمعه, 21 آذر 1399 13:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا