کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در 24 ساعت گذشته

رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در شهرستان های فسا و شیراز طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید بر اینکه نظارت دادستان های حوزه های قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی نقش عمده ای در حفظ و صیانت از امنیت استان دارد گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی زمینه کشف 5 قبضه سلاح کمری جنگی در شهرستان فسا و همچنین کشف 494 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شده است.
 
او با اشاره به اینکه در پرونده های مذکور دو نفر دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شده اند گفت: طبق گزارشات قضایی واصل شده سلاح های جنگی کشف شده از شرق کشور وارد شده بودند و قاچاقچیان قصد عرضه و توزیع آن در شهرستان فسا را داشتند که با اشراف اطلاعاتی و عملیات به موقع مأموران این اقدام قاچاقچیان با شکست مواجه شد.
 
رئیس کل دادگستری فارس همچنین در خصوص مواد مخدر کشف شده نیز بیان داشت: پس از شناسایی خودرو حامل مواد نيروي انتظامي با ایجاد ایست بازرسی هدفمند موفق به کشف مواد و توقیف خودرو و كشف مواد شد.
 
او تصریح کرد: پرونده قضایی در خصوص دستگیرشدگان تشکیل شده و تحقیقات اولیه در راستای شناسایی سایر عوامل احتمالی دخیل تحت نظر مقام قضايي آغاز شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
303 کلیک ها  چهارشنبه, 12 آذر 1399 16:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا