• استاندار فارس

افتتاح پل دکتر علی اصغر خدادوست با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان / اجرا پروژه های اثرگذار در شیراز زندگی شهروندان را تسهیل می‌کند

افتتاح پل دکتر علی اصغر خدادوست با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان / اجرا پروژه های اثرگذار در شیراز زندگی شهروندان را تسهیل می‌کند
   
افتتاح پل دکتر علی اصغر خدادوست با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان / اجرا پروژه های اثرگذار در شیراز زندگی شهروندان را تسهیل می‌کند |||| ||||

استاندار فارس با بیان اینکه نیروهای شرکتی شهرداری های فارس تعیین تکلیف شوند گفت :پروژه های خوبی که توسط شهرداری و شورای شهر شیراز انجام شده اثرات مثبتی در زندگی شهروندان داشته است. 

 
به گزارش راستین آنلاین آیین افتتاح چپگرد تقاطع غیر هم سطح دکتر خدا دوست با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان و با حضور دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و استاندار فارس افتتاح شد.
 
عنایت الله رحیمی در آیین افتتاح چپگرد تقاطع غیر همسطح دکتر خدادوست، که با حضور معاون عمران و توسعه امورهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، ضمن تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروژه عنوان کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح کلانشهر شیراز در زندگی شهروندان اثر گذار است و سبب تسهیل امور و ایجاد رفاه می‌شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه زمان سرمایه ای غیر قابل برگشت است، افزود: پروژه های بزرگ و اثر گذاری همچون پل دکتر خدا دوست زمان اتلاف شده شهروندان را کاهش می دهد.‌
استاندار فارس همچنین از معاون وزیر کشور خواست با پیگیری مشکلات استخدامی نیروهای شرکتی شهرداری های فارس سبب ایجاد رضایتمندی اجتماعی و تلاش مضائف خواهد شد.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس خواهان تخصیص واگن ها به مترو شیراز متناسب با کلانشهر های دیگر شد و اظهار کرد:شیراز بیشترین طول قطار شهری در بین کلانشهرهای کشور بعد از تهران را دارد و شهرداری نیز تلاش می کند خط دو مترو را تا پایان دولت به پایان برساند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1135 کلیک ها  پنج شنبه, 21 اسفند 1399 20:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا