تعداد ۱۴۹۵ نفر داوطلب برای انتخابات ثبت نام خود را نهایی کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تعداد ۱۴۹۵ نفر داوطلب برای انتخابات ثبت نام خود را نهایی کردند که از این تعداد ۱۳۱۶نفر مرد و تعداد ۱۷۹نفر زن هستند؛ بیشترین رده سنی بین ۳۰تا ۴۵ هستند که نشان از جوان بودن ثبت نام کنندگان می دهد. 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: اسماعیل قزل سفلی در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام های داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های پانزده گانه استان فارس نشان از عزم جدی همه وفاداران به نظام در گروههای مختلف برای یک حماسه ماندگار دیگر در استان است.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان و تنوع اقشار ثبت نام کننده نسبت به سایر ادوار رشد خیلی خوبی را نشان می دهد افزود: که این نشان از بصیرت بالای ملت ما در صحنه های حساس برای خنثی کردن توطئه های دشمنان خارجی وجریان نفاق داخلی با وحدت روز افزون برای تقویت ایران اسلامی مقتدر است.

 قزل سفلی افزود : تعداد ۱۴۹۵ نفر داوطلب برای انتخابات ثبت نام خود را نهایی کردند که از این تعداد ۱۳۱۶نفر مرد و تعداد ۱۷۹نفر زن هستند؛ بیشترین رده سنی بین ۳۰تا ۴۵ هستند که نشان از جوان بودن ثبت نام کنندگان می دهد.


وی با بیان اینکه از جهت مدرک تحصیلی ۶۸نفر کارشناسی و تعداد ۱۱۶۴نفر کارشناسی ارشد و تعداد ۲۳۹نفر دکترا و تعداد ۲۴نفر حوزوی هستند که در این میان حضور ایثارگران۳۴۴ نفر ۲۳ درصد و بیش از ۵۰ درصد جوانان قابل توجه هست که در این میان 58 نفر هم دارای سابقه نمایندگی هستند گفت : حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با تعداد ثبت نامی ۵۳۱بیشترین و حوزه انتخابیه اقلید با ۴۱نفر کمترین ثبت نامی را دارند.
انتهای پیام /  108
180 کلیک ها  جمعه, 05 آبان 1402 11:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا