گام فارس و شیراز برای ارتباط با بولیوی

گام فارس و شیراز برای ارتباط با بولیوی
   
گام فارس و شیراز برای ارتباط با بولیوی |||| ||||

  سفیر "بولیوی" در جمهوری اسلامی ایران، در سفر به شیراز، با استاندار فارس و شهردار شیراز دیدار و پیرامون زمینه‌های مورد علاقه مشترک برای همکاری، گفت‌وگو کرد.

استاندار فارس سه‌شنبه ۱۲ تیر در دیدار با "رومینا گوادالوپه پرز راموس" سفیر بولیوی در جمهوری اسلامی ایران، به معرفی داشته‌های این استان در بخش‌‎های مختلف گردشگری، علمی، فرهنگی، پزشکی و ... پرداخت.

محمدهادی ایمانیه گفت: یکی از بهترین زمینه های تبادلات فرهنگی بین دو کشور که استان فارس می‌تواند جزو پیشتازان این تبادل فرهنگی باشد، بحث رفت و آمد گردشگر است که ما از این اتفاق استقبال می‌کنیم.

استاندار فارس افزود: زمینه دیگر تبادلات فرهنگی بین ایران و بولیوی مباحث علمی و دانشگاهی است که در این زمینه نیز استان فارس دارای دانشگاه‌های بزرگ و فعالی هم در حوزه های مهندسی و علوم پزشکی است.

ایمانیه با بیان اینکه فارس، هم برای تبادل و پذیرش دانشجو و ارائه خدمات مرتبط با سلامت آماده همکاری هستیم، ظرفیت‌های دیگر این استان برای همکاری مشترک را شامل بخش‌های فنی، مهندسی و عمرانی دانست.

او صنایع دستی را هم از بسترهای مهم برای همکاری ذکر و اضافه کرد: در این زمینه نیز آماده برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سایر محصولات استان در کشور بولیوی هستیم و در مقابل از برپایی نمایشگاه محصولات کشور بولیوی در استان فارس هم استقبال می کنیم.

ایمانیه، با اشاره به ارائه خدمات فرودگاهی از جمله در بحث صدور ویزا نیز گفت: شهروندان و گردشگران کشور بولیوی می توانند در فرودگاه بین المللی شیراز از خدمت صدور ویزا در محل فرودگاه استفاده کنند.

استاندار فارس همچنین از رئیس جمهوری بولیوی دعوت کرد در صورت سفر به ایران از شهر شیراز نیز دیدن کند.

انتهای پیام /  108
162 کلیک ها  چهارشنبه, 14 تیر 1402 07:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا