رضایت در ۱۶ فقره پرونده قصاص/ آزادی ۴۰۰ زندانی در ماه محرم

  رئیس کل دادگستری فارس اعلام کرد که از ابتدای ماه محرم و در قالب پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» ۱۶ فقره پرونده قصاص نفس مطروحه در دستگاه قضایی استان، به رضایت منتهی شده است.

به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی سه‌شنبه ۲۹ شهریور به خبرنگاران گفت: از ابتدای مردادماه امسال و همزمان با آغاز پویش معنوی به «عشق حسین می‌بخشم» با تلاش روسا، دادستان‌ها، قضات، اعضاء وکارکنان شوراهای حل اختلاف فارس ۱۶ پرونده قصاص نفس با رضایت شاکی مختومه شده است. 

او با تاکید بر اینکه نهضت حسینی(ع) مبتنی بر عفو و گذشت است، افزود: به برکت راه‌اندازی "پویش به عشق حسین می بخشم" و در همین مدت  بیش از  ۱۲ هزار  پرونده با صلح و سازش مختومه و ۴۰۰ زندانی نیز با همکاری خیرین، وساطت و میانجیگری قضات، همت و مساعدت اعضاء و کارکنان شعب شورای حل اختلاف و رضایت شکات، از زندان آزاد شده‌اند.

رئیس شورای قضایی فارس هدف از اجرای این پویش را نشر فرهنگ صلح و سازش خواند و عنوان کرد: این پویش از ابتدای ماه محرم امسال در سراسر کشور آغاز شده و عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) در افزایش صلح و سازش اختلافات در فارس تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
180 کلیک ها  سه شنبه, 29 شهریور 1401 16:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا