• رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان فارس:

حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال

حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال
   
حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال |||| ||||

در جریان سفر امروز به استان فارس تلاش خواهیم کرد مسائل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان را مرتفع کنیم و همچنین در راستای مسائل محیط زیستی استان نیز آن مقدار که دستگاه قضایی می‌تواند کمک‌رسان باشد، اهتمام خواهیم داشت.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و کمک به دولت در این جهت، از اهداف سفر استانی امروز است؛ بر همین اساس گزارشاتی پیرامون بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس به دولت ارائه شد و دولت نیز موضوع را اجابت کرد و هیئت‌هایی را طی مدت اخیر به منظور رفع موانع تولیدی به این استان اعزام کرد .


حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست و سومین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه شیراز از سوی مقامات استان فارس از جمله نماینده ولی‌فقیه و استاندار مورد استقبال قرار گرفت و طی سخنانی، استان فارس را استان ادبیات و شعر دانست که مفتخر به وجود مضجع مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) است.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: در جریان سفر به استان فارس تلاش خواهیم کرد تا مسائل و مشکلات مرتبط با واحدهای قضایی استان را برطرف کنیم.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: حل مسائل مرتبط با بنگاه‌های تولیدی استان فارس در راستای تحقق شعار سال و کمک به دولت در این جهت، از اهداف سفر استانی امروز است؛ بر همین اساس گزارشاتی پیرامون بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس به دولت ارائه شد و دولت نیز موضوع را اجابت کرد و هیئت‌هایی را طی مدت اخیر به منظور رفع موانع تولیدی به این استان اعزام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: در جریان سفر امروز به استان فارس تلاش خواهیم کرد مسائل مربوط به حوزه ثبت اسناد استان را مرتفع کنیم. همچنین در راستای مسائل محیط زیستی استان نیز آن مقدار که دستگاه قضایی می‌تواند کمک‌رسان باشد، اهتمام خواهیم داشت.

قاضی‌القضات بیان داشت: در‌ جریان سفر امروز به استان فارس، تمهید مقدمات برای رفع آن دسته از مسائل حقوقی و قضایی به ویژه در حوزه اطاله دادرسی‌ها و رسیدگی‌ به پرونده‌هایی که دارای شاکیان زیاد هستند، مدنظر خواهد بود.

شایان ذکر‌ است در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، فرزند شهید مدافع حرم «شجاعت علمداری» به نمایندگی‌ از خانواده معظم شهدا و مردم استان فارس، مَقدم رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را گرامی‌ داشت.
انتهای پیام /  108
234 کلیک ها  دوشنبه, 16 مرداد 1402 09:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا