حقوق کارکنان و پرسنل حجمی شهرداری به موقع پرداخت شود / انتقاد سلطانی از عقب ماندگی های شهر شیراز در حوزه های مختلف

حقوق کارکنان و پرسنل حجمی شهرداری به موقع پرداخت شود / انتقاد سلطانی از عقب ماندگی های شهر شیراز در حوزه های مختلف
   
حقوق کارکنان و پرسنل حجمی شهرداری به موقع پرداخت شود / انتقاد سلطانی از عقب ماندگی های شهر شیراز در حوزه های مختلف |||| ||||

سخنگوی شورای شهر شیراز  به پرداخت به موقع حقوق نیروی های شهرداری شیراز اشاره کرد .

 
 سخنگوی شورای شهر شیراز امروز یکشنبه ۲۸ شهریور در جلسه علنی شورای با اشاره به اینکه یكی از عقب ماندگی های شهر شیراز، عدم توزیع مناسب امكانات و اجرای عدالت در حوزه های مختلف است،گفت: این عقب ماندگی در حوزه های شهروندی و حتی كارمندان شهرداری به وفور یافت می شود .
 
به گزارش راستین آنلاین علی اکبر سلطانی با اشاره به اینکه در دوره شورای پنجم نهضت آسفالت در سطح شهر شیراز آغاز شد، افزود: به اتکای آمار گفته در بحث نهضت آسفالت در دوره شورای گذشته ۴ میلیون مترمربع آسفالت در معابر این شهر پخش شده است.
او ادامه داد : حال با روی كار آمدن شورای ششم و بررسی های انجام شده توسط ناظرین مناطق شاهد كوچه های خاكی متعددی در جای جای شهر به ویژه مناطق ۲،۹،۷،۳ شهرداری هستیم، سئوال اینجاست آیا این كوچه ها نباید سهمی از ۴ میلیون مترمربع آسفالت شهر داشته باشند.
 
سخنگوی شورای شهر شیراز در این جلسه به بی عدالتی در نظام پرداخت حقوق برخی پرسنل شهرداری اشاره کرد و گفت : پرداخت حقوق کارکنان رسمی شهرداری در ابتدای ماه و برخی پرداختها تا ۲۳ هر ماه اقدام میشود .
 
او در ادامه افزود : در حالی كه پرداختی برخی نیروهای حجمی به ویژه پاكبانان حجمی گاهاً تا دو ماه عقب ماندگی دارد و ناشی از عدم نظارت مناسب به نحوه پرداخت شركت های مربوطه است.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه باید حقوق افراد در موعد خود پرداخت شود ، تأکید کرد: در ابتدا باید حقوق قشر زحمتكش كارگری پرداخت و سپس بدنه میانی و در انتها پرداختها مجموعه ستادی و مدیران شهرداری صورت میپذیرفت تا كمكی در جهت امرار معاش اقشار متوسط كارمندهای شهرداری انجام شود.
 
سلطانی تصریح کرد : نظارت بر ساخت و سازهای مختلف در بافت های باغات شیراز به عنوان سرمایه بزرگ و بی بدیل است .
 
او عنوان کرد: نظارت در این پهنه جغرافیایی شهر جز وظایف مهم شهرداری بوده و اما در این ایام شاهد گزارشات مختلف از سوی اقشار متفاوت مردم در خصوص تخلفات متعدد در ساخت و سازهای مناطق مختلفی هستیم و این تخلفات به نحوی عادی پنداری كه در روز روشن جلوی چشم مردم و به صورت گسترده در حال وقوع است كه میتوان بهعنوان نمونه به ساختوسازهای متعدد در منطقه باغات دو كوهك و گود گویم اشاره کرد.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای شهر شیراز با تأکید بر اینکه شهرداری نسبت به توزیع و مدیریت منابع خود در راستای تكمیل برخی پروژههای اولویتدار برای رفاه حال شهروندان تلاش کند، از جمله این پروژهها را تكمیل پروژههای جمعآوری آبهای سطحی برشمرد و گفت: امروز با خاكبرداری مختلف در خیابانهای شهر علاوه بر به هم ریختن ظاهر شهر خطر تبدیل شدن به گودالهای آبی و توقف اجرایی در هنگام بارندگی میشود كه باید تمهیدات فوری دیده شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1241 کلیک ها  یکشنبه, 28 شهریور 1400 19:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا