• رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس:

جامعه روحانیت نظری در نفی یا اثبات لیست‌های انتخاباتی شورای شهر شیراز ندارد 

جامعه روحانیت نظری در نفی یا اثبات لیست‌های انتخاباتی شورای شهر شیراز ندارد 
   
جامعه روحانیت نظری در نفی یا اثبات لیست‌های انتخاباتی شورای شهر شیراز ندارد  |||| ||||

روال طبیعی جامعه روحانیت در همه انتخابات هم این بوده که در مصداق ورود نکرده و همه نیروهای انقلابی مورد تایید ما هست. 

 
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس امروز شنبه ۸خرداد در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران گفت :امسال در آستانه دو مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دادیم.
 
به گزارش راستین انلاین حجت الاسلام والمسلمین محمد طاهری با بیان اینکه مردم باید با مشارکت همگانی خود در انتخابات‌های پیش‌رو مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند افزود : جامعه روحانیت فارس نسبت به هیچ یک از لیست‌های انتخاباتی شورای شهر شیراز، نظری در نفی یا اثبات ارائه نخواهد داد.
 
 
او با اشاره به اینکه کاری به جناح های سیاسی نداریم ادامه داد: قبل از هر انتخاباتی نسبت به مایوس کردن مردم توسط دشمن تلاش می‌شود و واقعیت اینست که دشمنان از انتخابات در ایران می‌ترسند. 
 
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس بیان کرد: در انتخابات همیشه مردم در صحنه بوده‌اند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند و امید است در این آزمایش بزرگ هم شاهد حضور حداکثری آنها باشیم.
 
همچنین طاهری از رسانه‌ها خواست تا به دور از حب و بغض، مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند. 
 
او تصریح کرد: باید اجازه داد که دیدگاه‌های مختلف ذکر و بیان شود اما در اصل حضور نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.
 
طاهری ضمن اینکه اگر امروز کسی ندای تفرقه و عدم حضور مردم را در پای صندوق‌های رای می‌دهد گفت : ندای او شیطانی است.
 
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس با بیان اینکه اداره این ممکلت تحت نظارت ولی امر مسلین و با یک هیئت اجرایی توانمند، قدرتمند پیش خواهد رفت، عنوان کرد: انتخابات یک روز است اما آثارش تا مدت‌ها به طول می‌انجامد.
 
طاهری با تاکید اینکه این حکومت و نظام با آراء و انتخابات مردم شکل گرفت،افزود :در زمان انقلاب هم مردم برای انتخاب نظام جمهوری اسلامی ایران خود پای صندوق‌های رای آمدند . 
 
او ضمن دعوت از تمام اقشار و احزاب برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم باید در انتخابات سهم حداکثری و حضور پررنگ تری داشته باشند و شمشیر و حضور آن‌ها پای صندوق‌های رای، تیغ بُران برای دشمنان ایران خواهد بود.
 
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس با بیان اینکه تعداد کرسی‌های شورای شیراز 13 و شمار کاندیداهای تایید صلاحیت شده زیاد است، گفت: طبیعی‌ست که لیست‌هایی از جبهه انقلاب بیرون خواهد آمد و ما معتقدیم که چتر این ساختار باید باز باشد.
 
 
هیچ اظهار نظری نمی کنم 
 
طاهری همچنین تاکید کرد که نسبت به انتخاب افراد در لیست ٢٥ نفره‌ای که از سوی دو کمیته شانا و نیروهای وحدت در یک بیانیه منتشر شده، هیچ اظهارنظری نکرده‌ و از ابتدا گفته‌ام سکوت می‌کنیم و باید مسئول هیئت اجرایی این لیست اظهار نظر کند.
 
او تصریح کرد: هرگونه ورود بنده به این لیست‌ها، به جامعه روحانیت نسبت داده می‌شود و روال طبیعی جامعه روحانیت در همه انتخابات هم این بوده که در مصداق ورود نکرده و همه نیروهای انقلابی مورد تایید ما هست. 
 
رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس گفت: در انتخابات خردادماه بنده به عنوان رئیس شورای راهبردی ستاد آیت‌الله رئیسی در استان فارس معرفی شده‌ام و چتر علاقمندان به آیت‌الله رئیسی باز و مسائل مالی هم در این ستاد خط قرمز است
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
188 کلیک ها  شنبه, 08 خرداد 1400 15:31
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا