مردم زمانی به حرف ما گوش می‌دهند که مشکل معیشت شان حل شود

مردم زمانی به حرف ما گوش می‌دهند که مشکل معیشت شان حل شود
   
مردم زمانی به حرف ما گوش می‌دهند که مشکل معیشت شان حل شود |||| ||||

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه امروز معیشت مشکل دارد و تا حل نشود نمی‌توان به راحتی در خصوص مسائل مختلف با مردم صحبت کرد، ابراز امیدواری کرد که با پشتیبانی یک دولت قوی و کارآمد کار را پیش ببریم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: شرح وظایف نیروی انتظامی و برخی از اقدامات آن در همه جای دنیا مشترک است و فرقی ندارد در ایران یا اروپا باشد و جزو وظایف مشترک و عمومی پلیس در همه دنیا است.

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از دفتر نمانده ولی ففیه در فارس، او با بیان اینکه بشر در همه جا ی دنیا جرائمی چون دزدی، سلب اموال ‌مردم، تجاوز به عنف و ...می‌شود، افزود: مسلما در هیچ کجای دنیا این موارد مجاز ‌نیست و خلاف محسوب می‌شود و قاعدتا در راستای‌ جلوگیری از آنها نیرو انتظامی ورود می‌کند و این سرفصل مشترک پلیس در همه جای دنیا است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه پلیس متناسب با فرهنگ جوامع ممکن است وظایفی بر عهده داشته باشد، گفت: این موضوع در دنیا به رسمیت شناخته شده است.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: در علوم پزشکی نیز بحثی تحت عنوان اخلاق پزشکی داریم که همین گونه است. یعنی یک اقداماتی وجود دارد که پزشک در هر جای دنیا باید انجام دهد و این وظیفه ‌حرفه‌ای پزشک است و یکسری دستورالعمل‌های اخلاقی وجود دارد که ویژه فرهنگ‌های خاصی است و پزشک در آن چارچوب موظف است که انجام دهد.

او تاکید کرد: فرهنگ‌ افراد و فرهنگ ملت‌ها مورد احترام است و اگر کسی بی احترامی به فرهنگ ملی و مذهبی ما کند قاعدتا باید با آنها با ظرافت خاصی برخورد شود و این به نحوی ایده امنیت اخلاقی در کشور ما است که باید بیشتر روی آن تمرکز و برنانه ریزی داشت.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه عموم مردم از وضعیت فعلی عملکردها و مدیریت‌های اجرایی گله مند هستند، گفت: این موضوع ارتباطی به بحث سیاسی و جریانی ندارد.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: امروز که آمریکا و اروپا متوجه می‌شوند که ممکن است در این انتخابات ضرر سنگینی کنند، می‌خواهند به دروغ به ایران امتیاز دهند اما متاسفانه ۸ سال گذشته گفتند تحریم‌ها را برطرف می‌کنیم و ارتباط می‌گیریم ولی هیچ کدامشان عملی نشده است.

او با تاکید بر این موضوع که نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که رفتار خلاف قوانین، طبیعی فرض شود و نه آن گونه باشد که با سخت گیری‌ها، مردم نگران وضع موجود شوند، گفت: این امر ‌نیاز به چارچوب قانونی و منطقی دارد.

نماینده‌ ولی‌فقیه در فارس اظهار کرد: اگر دولتی کارآمد سر کار بیاید که اقتصاد و معیشت را سامان دهد، خود به خود بسیاری از سوء و بزه‌ها و خلاف‌ها کم می‌شود و در ادامه اگر کسی مشکلی دارد می‌توانیم تذکر جدی تری بدهیم و لازمه این اتفاق این است که ما بتوانیم با یک دولت قوی مسائل معیشت ‌مردم را حل کنیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
251 کلیک ها  سه شنبه, 04 خرداد 1400 09:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا