تخصیص تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای صنعتی فیروزآباد و میمند

تخصیص تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای صنعتی فیروزآباد و میمند
   
تخصیص تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای صنعتی فیروزآباد و میمند |||| ||||

استاندار فارس در جریان سفر به شهرستان فیروزآباد، دستور پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان و همچنین شهر میمند را صادر کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه شنبه ۳۱ اردیبهشت در سفر به فیروزآباد از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی روزبدان این شهرستان بازدید و دستوراتی به منظور تامین سرمایه درگردش این واحدها صادر کرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه این بازدید توضیح داد: ۱۵۳ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی روزبدان شهرستان فیروزآباد منعقد که در قالب این قراردادها۳۳ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
 
سید مصطفی هاشمی اضافه کرد: در شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد که در شمار شهرک‌های تقاضا محور استان است، واگذاری از طریق فرآیند مزایده برگزار می‌شود که مشوق‌هایی نظیر پرداخت۲۰ درصد نقدی با اقساط اعمال می‌شود.
 
هاشمی ادامه داد: تاکنون ۴۲ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۳۰۰ نفر در مرحله تولید و بهره برداری و مابقی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: به علت واگذار شدن بخش زیادی از این شهرک صنعتی، مراحل طرح ایجاد دو ناحیه جدید در مناطق دو قلات و کنارسیاه را در اولویت قرار داده‌ایم که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم ایجا نواحی جدید را عملیاتی کنیم.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس به واگذاری زمین در شهرک صنعتی میمند فیروزآباد اشاره کرد و گفت: در این شهرک صنعتی نیز تاکنون ۴۳ قرارداد قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد و در قالب این قراردادها ۱۲ هکتار زمین واگذار شده است.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرک صنعتی میمند نیز ۷ واحد تولیدی با اشتغال ۷۰ نفر فعال است، به مزیت‌های نسبی ناحیه صنعتی جایدشت نیز اشاره و اضافه کرد: ناحیه صنعتی جایدشت دارای مشوق‌های سرمایه‌گذاری مناطق کمتر توسعه یافته است و اخیرا چند شرکت بزرگ برای سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی وارد مذاکره شدند که امیدواریم با استقرار این صنایع این ناحیه صنعتی نیز به مرحله فعالیت و رونق برسد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
407 کلیک ها  یکشنبه, 01 خرداد 1401 11:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا