تحویل بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومین از سال ۸۲تا کنون

تحویل بیش از ۵ هزار و ۲۰۰  واحد مسکونی به محرومین از سال ۸۲تا کنون
   
تحویل بیش از ۵ هزار و ۲۰۰  واحد مسکونی به محرومین از سال ۸۲تا کنون |||| ||||

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس از تحویل پنج هزار و ۲۹۰ واحد مسکونی از مجموع واحد محرومین از سال ۸۲ تاکنون به محرومین خبر داد و گفت : در سال ۱۴۰۱ صرفا یک هزار و ۲۱۱ واحد مسکن شهری داریم و در تمام شهرستان ها عملیات را انجام می دهیم.

 
به گزارش راستین آنلاین محمد رسول پروری امروز (یکشنبه 21 فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: پنج هزار و 290 واحد از مجموع واحد محرومین از سال 82 تاکنون تهیه و به محرومین ارائه شده است .
 
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس با اشاره به اینکه بنیاد مسکن نزدیک به 30 هزار و 37 واحد مسکن مهر را به عهده داشت ، افزود : تعداد 29 هزار و 85 واحد به اتمام رسید و مابقی به خاطر تعاونی ها به مشکل برخورد کرد ، که با رفع مشکلات تعداد مسکن های مانده آماده و در اختیار افراد قرار می گیرد .
 
او افزود:‌ نهضت ملی مسکن در ادامه طرح اقدام ملی مسکن، اجرایی شد و بنیاد مسکن فارس از 122 شهر استان فارس در 105 شهر فعالیت نهضت ملی مسکن دارد.
 
پروری با اشاره به اینکه در این تعداد شهر، از سال 1400 تاکنون 174 هزار و 417 متقاضی وجود داشته که افراد در سه بخش فرم «ج»، عدم مالکیت مسکن یا ملک، عدم استفاده از تسهیلات ساخت مسکن پالایش می شوند، اظهار کرد: میزان 51 هزار و 25 نفر در سامانه ما بارگزاری شده است و بعد از آن به بنیاد مراجعه می کنند و سابقه سکونت آنان را بررسی می کنیم و افراد به مرحله تایید نهایی درخواست می رسند و 14 هزار و 196 نفر به تایید نهایی رسیده اند.
 
پروری با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان ها بین یک تا چهار دفتر پیشخوان فعال شده اند و افزود:‌ پنج هزار و 511 واحد زمین برای ما تامین و 24 ماه تا 36 ماه برای ساخت مسکن در نظر گرفته شده است.
 
او با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن، طرح متقاضی محور است و اگر پرداخت نداشته باشد، طرح دچار مشکل می شود، تاکید کرد:‌ یک واحد مسکونی 15 تا 20 درصدش برای زمین است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
442 کلیک ها  یکشنبه, 21 فروردين 1401 13:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا