پیگیری تامین برق پایدار صنایع با هدف رفع موانع تولید

پیگیری تامین برق پایدار صنایع با هدف رفع موانع تولید
   
پیگیری تامین برق پایدار صنایع با هدف رفع موانع تولید |||| ||||

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر تاکید کرد که تامین برق مطمئن و پایدار برای مراکز تولیدی و صنایع، از اولویت‌های این شرکت با هدف تحقق شعار سال و کمک به رفع موانع تولید است.

به گزارش راستین آنلاین یدالله حقیقی چهارشنبه ۲۷ بهمن در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل توزیع برق فارس و نمایندگان مردم شهرستان‌های اقلید و جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان این شهرستان‌ها برگزار شد، تداوم روند تامین و انتقال برق برای ایجاد و توسعه فعالیت صنایع بزرگ در استان فارس را یک اولویت دانست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با بیان اینکه رونق و جهش تولید در بخش صنعت با توجه به ظرفیت‌های فنی و خالی در استان امکانپذیر است، گفت: اجرا نشدن سیاست‌های درست یا اجرای بد برخی اقدامات و وقفه طولانی در تصمیم گیری‌ها موجب شده است که صنعت در استان فارس در برخی سال ها رشد مناسبی نداشته باشد.

حقیقی با اشاره به تداوم وضعیت شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه این موارد را موانعی بر سرراه توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی دانست و گفت: این موانع در کنار چالش هایی همچون مشکلات تأمین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید، صنعت فارس را دچار مشکلاتی کرده است، هرچند همه دست‌اندرکاران و متخصصان صنعت برق در فارس تلاش می‌کنند که مشکلی بر مشکلات حوزه تولید نیفزایند و مسیر را برای توسعه این فعالیت‌ها هموار کنند.

او گفت: شرکت برق فاس در سال‌های گذشته نیز تلاش‌های فراوانی برای تامین و انتقال برق پایدار در شهرستان های خفر و جهرم و همچنین اقلید انجام داده و سعی داشته است که با تعامل و هم افزایی حتی در زمان های اوج مصرف تابستان نیز برق بسیاری از مراکز صنعتی را تامین کند.

حقیقی خاطرنشان کرد که در گام نخست باید برای رفع مشکلات ساختاری حاکم بر بدنه صنعت تلاش کرد، گفت: تامین و انتقال برق به واحدها و مراکز صنعتی نخستین گام برای پیشبرد اهداف صنعتی شدن استان محسوب می‌شود و شرکت برق فارس این گام های اساسی را با موفقیت برداشته است.

محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران و نماینده خفر و جهرم با قدردانی از خدمات شرکت برق فارس در تامین و انتقال برق به واحدهای صنعتی و کمک به توسعه صنعت در این شهرستان‌ها، بر لزوم اصلاح شبکه و تمرکز بر روی کاهش خاموشی ها و همچنین تامین برق پایدار مشترکان خانگی و مصرف کنندگان واحدهای تجاری و صنعتی کوچک نیز تاکید کرد.

همچنین مسلم صالحی نماینده اقلید در مجلس هم شمال استان فارس را منطقه‌ای مستعد برای توسعه صنعتی دانست و خواستار تعامل و هم افزایی بین دستگاهی برای رفع مشکلات برق واحد های صنعتی در این شهرستان شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
435 کلیک ها  پنج شنبه, 28 بهمن 1400 10:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا