عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در فارس

عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در فارس
   
عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در فارس |||| ||||

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد: عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس در شهرستان های قیر و کارزین ، بوانات ، داراب ، شیراز ، فسا ، ممسنی ، نی ریز و لارستان سه شنبه آغاز شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح ها در سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ آغاز شده است ادامه داد : طرح های بهسازی و بازسازی مسکن آسیب دیده از حوادث در همه شهرستان های استان فارس ، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای این استان اجرا شده و همزمان با دهه فجر انقلاب به بهره برداری می رسد.

به گزارش راستین آنلاین عطاءالله زمانی همچنین به بهره برداری از ۲۴ طرح بهسازی و توسعه روستایی در قالب طرح های هادی در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : این طرح ها با ۶۹ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال اعتبارات استانی ، ۱۵۲ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال اعتبارات ملی و در مجموع با ۲۲۲ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به اینکه طرح هادی سند توسعه ۱۰ ساله روستاها و نقشه راه برای محرومیت زدایی در مناطق روستایی است افزود: طرح های یاد شده در شهرستان های مرودشت ، اوز ، لارستان ، شیراز ، خفر ، جهرم ، مهر ، ممسنی ، لامرد ، کوهچنار ، کازرون ، فیروز آباد ، فسا ، سروستان ، زرین دشت ، داراب ، اقلید ، آباده و رستم اجرا شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد: عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۱۰ طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس در شهرستان های قیر و کارزین ، بوانات ، داراب ، شیراز ، فسا ، ممسنی ، نی ریز و لارستان سه شنبه آغاز شد.

 
عطا الله زمانی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در شیراز با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در این شهرستان ها اختصاص یافته است افزود: ۷ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال نیز از محل خودیاری و آورده متقاضیان در این طرح ها هزینه می شود . تعداد خانوار بهره مند از طرح های نهضت ملی مسکن دراین شهرستان ها یک هزار و ۵۳۳ خانوار است.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس همچنین گفت: افتتاح و بهره برداری از یک هزار و ۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری آسیب دیده از حوادث طبیعی همزمان با دهه فجر امسال از امروز آغاز شده است اظهار داشت : این واحد های مسکونی با بهره گیری از ۱۱ هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال آورده افراد و تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن بهسازی و بازسازی شده است.
 
زمانی با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد : ۵ هزار و ۶۲۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال از این اعتبارات از محل تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن و به همین میزان نیز از محل آورده متقاضیان برای بهسازی و بازسازی واحد های یاد شده هزینه شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
594 کلیک ها  سه شنبه, 12 بهمن 1400 11:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا