انعقاد 117قرارداد سرمايه گذاري در شهرك هاي صنعتي آباده

انعقاد 117قرارداد سرمايه گذاري در شهرك هاي صنعتي آباده
   
انعقاد 117قرارداد سرمايه گذاري در شهرك هاي صنعتي آباده |||| ||||

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با بيان اينكه زيرساخت مناسبي در شهرك هاي صنعتي آباده براي جذب سرمايه گذار فراهم شده است گفت: شهرك صنعتي آباده بزرگترين شهرك صنعتي شمال فارس محسوب مي شودبه طوري كه در حال حاضر 115قرارداد سرمايه گذاري با متقاضيان در اين شهرك صنعتي منعقد شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین احد فتوحي در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان آباده با اشاره به اينكه دو شهرك و يك ناحيه صنعتي در شهرستان آباده با مساحتي افزون بر 340هكتار آماده جذب متقاضيان سرمايه گذاري است گفت:براي جذب سرمايه گذار در شهرك صنعتي ايزدخواست نيز مشوق هايي نظير كاهش سهم پرداخت نقدي به 10درصد با اقساط 30ماه بدون سود در نظر گرفته شده است.
 
وی تصريح كرد:شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است وبا مساحت95هكتار ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یک هزار نفر را خواهد داشت.
 
فتوحی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده نیزاز مجهزترین شهرکهای صنعتی استان فارس از لحاظ توسعه زيرساخت ها محسوب می شود گفت: تكميل زيرساخت ها در فاز دوم اين شهرك صنعتي نيز بصورت اولويت انجام خواهدشد.
 
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس تصريح كرد:هم اكنون 63واحد صنعتي با اشتغال 900نفر در شهرك صنعتي آباده فعال است.
 
فتوحي همچنين از آمادگي اين شركت براي ايجاد نواحي صنعتي در مناطق صغاد و بهمن و خسرو شيرين خبردادوگفت:در صورت ارائه اراضي مناسب آمادگي راه اندازي نواحي صنعتي براي اين مناطق را داريم.
 
همچنين مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با همراهي فرماندار و برخي مسولان شهرستان در بازديد از مجتمع درحال ساخت كاشي و سراميك در ناحيه صنعتي سورمق به بررسي مشكلات اين واحد پرداختند.
 
مجتمع كاشي و سراميك دي با ظرفيت توليد 20هزارتن در روز انواع اسلب سراميك با سرمايه گذاري 4500ميليارد ريال در حال ساخت است و با بهره برداري از آن در سال آينده براي 400نفر شغل ايجاد مي شود.
 
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با اشاره به وضعيت ناحيه صنعتي سورمق افزود : این ناحیه صنعتی با 35 هکتار ظرفیت استقرار 60واحد صنعتی را دارد و هم اكنون 2قرارداد سرمايه گذاري در آن منعقد شده است.
 
وی افزود : این ناحیه صنعتی با توجه به نزدیکی به استان يزد ،‌ از موقعیت ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است فتوحي با بيان اينكه مساحت كم اين ناحيه صنعتي جوابگوي بالاي متقاضيان در آينده نخواهد بود،خواستار اجراي طرح توسعه و الحاق بخشي از اراضي اطراف به اين ناحيه صنعتي شد و گفت:مراحل اداري اجراي طرح توسعه در حال انجام است.
 
فتوحي بر تكميل زيرساخت ها در اين ناحيه صنعتي تاكيد كرد و گفت:در اين زمينه به زودي تعدادي طرح عمراني در بخش شبكه هاي داخلي برق و گاز آغاز مي شود
 
.فرماندار شهرستان آباده نيز در اين جلسه با اشاره به ظرفيت هاي اين شهرستان و نيز موقعيت وپژه آباد در شمال فارس و نزديكي به دو استان يزد و اصفهان گفت:آباده از ظرفيت بي نظيري براي جذب سرمايه گذار برخوردار است
 
زين العابدين نيك مرام در ادامه با بيان اينكه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان مصوبات خوبي براي مانع زدايي و حمايت از توليد داشته است گفت:مصوبات اين ستاد براي دستگاه هاي اجرايي لازم الاجرا است.
 
لازم به ذكر است در جلسه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد شهرستان آباده در قالب مصوبه هايي مسائل و مشكلات واحدهاي صنعتي بررسي و رفع شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
744 کلیک ها  چهارشنبه, 15 دی 1400 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا