جایگاه پنجم فارس در انبارهای فعال کالا

به گفته معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس، این استان با ۳ هزار و ۶۰۹ انبار فعال، جایگاه پنجم کشور را در سامانه جامع انبارها به خود اختصاص داده است.

 
به گزارش راستین آنلاین مهدی حسنی یکشنبه ۲۱ آذر در جمع خبرنگاران از کسب مقام اول کشوری ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها توسط استان فارس خبر داد و گفت: در بررسی عملکرد استان‌ها در حوزه سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، در ۸ ماهه منتهی به آذرماه امسال، استان فارس در جایگاه اول کشور ایستاد.
 
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۵۴ هزار و ۸۸۹ واحد در سامانه جامع انبارها ثبت شده و از ۱۰۰ هزار واحدی که پیش از امسال در این سامانه ثبت شده بود با رصد و بررسی انجام شده ۴۸ هزار و ۹۰۵ واحد غیرفعال شناسایی و از سامانه حذف شدند.
 
به گفته حسنی، این میزان ثبت و شناسایی واحدهای غیرفعال سبب کسب مقام اول کشوری توسط فارس شده است.
 
او اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده بیش از ۲ هزار و ۵۳۸ رسید و حواله توسط صاحبان کالا و انبار در این سامانه ثبت شده که فارس در این رابطه مقام چهارم کشوری را از آن خود کرد.
 
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس تاکید کرد: بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالاها یکی از اولویت‌های این سازمان است و صاحبان انبارها که تاکنون به ثبت نام در سامانه جامع تجارت اقدام نکرده‌اند، هر چه سریعتر به ثبت نام در این سامانه و وارد کردن اطلاعات کالاهای خود اقدام کنند.
 
به گفته حسنی، افرادی که به ثبت انبار خود و کالاهای موجود در آن در سامانه مذکور نپردازند به عنوان محتکر شناخته و برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
206 کلیک ها  یکشنبه, 21 آذر 1400 17:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا