کاهش عوارض ساختمانی در لامرد فارس

 خليل بهادر عضو شوراى اسلامى شهر لامرد در جمع خبرنگاران اظهارداشت:با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام ( تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) و همچنین جهت رونق ساخت ساز در سطح شهر که فواید آن اشتغال زایی ، پر شدن فضاهای خالی و ارزش افزوده پس از ساخت خواهد بود.

 به گزارش راستین انلاین وى افزود: به دنبال پیگیریهای متعدد از استانداری ، اداره مالیات و دارایی شهرستان و کمیته انطباق فرمانداری ، عوارض ساختمانی اعم از تجاری ، مسکونی ، کارگاهی ، انبار ، حصار کشی ، بهاء خدمات ( استعلامات و نقل و انتقال) 
به میزان ۲۷ درصد ارزش منطقه بندی سال ۱۴۰۰ محسوب خواهد شد. 
 
 بهادر تصريح كرد:تعرفه عوارض مطابق با سال ۹۹ ملاک عمل شهرداری خواهد بود و این مصوبه مورد تایید کمیته انطباق فرمانداری قرار گرفته است و از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت قابلیت اجرایی دارد و تا پایان سال ملاک محاسبه عوارض خواهد بود. 
عضو شوراى اسلامى شهر لامرد خاطرنشان كرد:باز هم به دنبال رفاه بیشتر شهروندان و تشویق به ساخت و ساز و کمک به مردم در ساخت مسکن ، در جلسه رسمی شماره ۹۶ شورا با نظر مساعد تمامی اعضاء شورا به میزان ۶۰ درصد کاهش عوارض ساختمانهای تجاری ، مسکونی ، کارگاهی و حصار کشی از تاریخ اول خرداد ماه به مدت ۱ ماه مصوب شده و جهت تایید نهایی به کمیته انطباق ارسال شده ، امید است این موضوع نیز به تایید کمیته انطباق فرمانداری برسد و شهروندان از مزایای آن بهره مند شوند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
285 کلیک ها  چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1400 21:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا