• ضرغامی خبر داد:

مدیر حافظیه آزاد شد

وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آزادی مدیر حافظیه در استان فارس خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین ،‌ عزت‌الله ضرغامی وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هیات دولت درباره بازداشت مدیر مجموعه حافظیه در پی انتشار فیلم مربوط به یک خواستگاری در نزدیکی مقبره حافظ، گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.

وی ادامه داد: در دولت درباره این مساله بحث شد، ارزش‌های خانم ادهم برای ما محرز است، اما اگر هرگونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم در جایی انجام شود که نسبتی با بخش‌های دولتی داشته باشد، طبق قانون باید در هیات تخلفات اداری که جایگاه قانونی دارد بررسی شود و در صورت صحت نسبت به آن تصمیم گیری شود.

ضرغامی گفت: بازداشت مدیر شایسته‌ای که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارت خانه و دولت قرار گرفته و در جریان سفرهای نوروزی رکورد همه بازدیدها را جا به جا کرده، از مسافران نوروزی تا شب‌های احیا که کار متفاوتی را سامان داد آن هم به دلیل اینکه یک اتفاقی در یک محلی ظرف چند دقیقه انجام می‌گیرد نباید انجام می‌شد، در حالی که او اقدامات در رابطه با این رخداد را هم بلافاصله اعلام می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با رویه‌ای که آقای اژه‌ای و آقای رییس جمهور دارند حتما موافق بازداشت به این معنا نیستند و ما نسبت به این مساله تلاش زیادی کردیم و معترض بودیم و پیگیری حقوقی کردیم. از آقای اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور و وزیر کشور و وزیر دادگستری که دیروز لحظه به لحظه این مساله را پیگیری کردند که خانم ادهم آزاد شود تشکر می‌کنم. امیدوارم در چنین مسایئلی اگر اتفاقات مشابه می‌افتد از مسیرهای بهتر و کم هزینه‌تر که دشمن سوءاستفاده نکند از این پس استفاده کنیم

انتهای پیام /  108
335 کلیک ها  چهارشنبه, 10 خرداد 1402 14:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا