"اپلیکیشن بابا یاب" به استقبال بهار می رود

"اپلیکیشن بابا یاب" به استقبال بهار می رود
   
"اپلیکیشن بابا یاب" به استقبال بهار می رود |||| ||||

نمایش "اپلیکیشن بابایاب" از امروز، چهارشنبه 18 اسفندماه ساعت 16:45 به روی صحنه می رود. 

به گزارش راستین آنلاین، این نمایش که به کارگردانی محمد عبدی جمالی به تازگی اجراهای موفق خود را در تالار هنر به پایان برده است در دور جدید اجراها به پردیس تئاتر شهرزاد می رود. 
سالن تئاتر شهرزاد در ادامه ی فعالیت های حرفه ای خود با دعوت از نمایش های باکیفیت کودک و نوجوان سانس ویژه ای برای این ژانر تئاتری در نظر گرفته است. 
نمایش "اپلیکیشن بابا یاب" نمایشی موزیکال با اجرایی جذاب ویژه کودک و نوجوان است که با نگاهی متفاوت به ارتباط اعضای خانواده به‌خصوص کودکان با والدین و مشخصاً پدرها می‌پردازد و تأثیر فنآوری و دنیای مجازی را بر این رابطه بررسی می‌کند.
 
در خلاصه داستان "اپلیکیشن بابایاب" می‌خوانیم: "تانیا دختر ٩ ساله‌ای که مادرش از اعضای کادر درمان روزهای کروناست و سخت مشغول و به همین خاطر دخترک در خانه تنهاست و پدرش نیز به دلیل مشغله زیاد کاری دیر به منزل می‌آید و به تکالیف او رسیدگی نمی‌کند و همواره غذای حاضری  برایش درست می‌کند. تانیا که از این وضعیت خسته شده در کلاس آنلاین مشغول تحصیل است که با پیام تبلیغاتی اپلیکیشن بابایاب روبرو می‌شود. او برای نصب این اپلیکیشن باید لینک را به ١٠ نفر از دوستان خود معرفی کند و ..."
 
پارمیدا افشار، سمن ‌قناد، نیما ‌قربان ‌زاده، آرین الماسی، مصطفی حاج صادق، نیما رازی، دانیال اسلامی، محمد عبدی جمالی بازیگران این نمایش هستند. 
سیناییلاق بیگی: طراح صحنه، دانیال نوری مقدم: آهنگساز، پارمیس ‌امانت: طراح لباس، مهبد فیضی: طراح حرکت فرم و مونا غمخوار به همراه محسن امیدوار به عنوان خواننده در این نمایش حضور دارند.
گفتنی است چهارشنبه 18 اسفند  به مناسبت افتتاحیه ی فعالیت های تئاتر کودک و نوجوان پردیس تئاتر شهرزاد نمایش  "بهار اومد" که نمایشی شاد و موزیکال درباره بهار است، ساعت 16 اجرا می شود و پس از آن ساعت 16:45 نمایش "اپلیکیشن بابا یاب" به روی صحنه خواهد رفت و مخاطبانی که بلیت نمایش "اپلیکیشن بابا یاب" را تهیه کنید می توانند با همان بلیت هر دو نمایش را ببینند.
علاقمندان می توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال به نشانی : 

https://www.tiwall.com/p/aplicationbab2

 
مراجعه کنند و یا با تلفن رزرو :

09034990285

 
انتهای پیام /  علیرضا لرک
305 کلیک ها  چهارشنبه, 18 اسفند 1400 10:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا