حضور فیلم «مهاجران» در جشنواره بین‌المللی First-Time Filmmaker Sessions

حضور فیلم «مهاجران» در جشنواره بین‌المللی First-Time Filmmaker Sessions
   
حضور فیلم «مهاجران» در جشنواره بین‌المللی First-Time Filmmaker Sessions |||| ||||

فیلم «مهاجران» به نویسندگی و کارگردانی مسعود احمدی و به تهیه‌کنندگی محمد شکروی در جشنواره ی بین المللی First-Time Filmmaker Sessions پذیرفته شد.

 
به گزارش راستین آنلاین، فیلم بلند تجربی «مهاجران» به نویسندگی وکارگردانی مسعود احمدی و به تهیه‌کنندگی محمد شکروی در حضور جهانی خود برای تصاحب جایزه این دوره از جشنواره، به رقابت می‌پردازد.
 
مسعود احمدی کارگردان فیلم مهاجران که جوایز متعددی را در جشنواره های داخلی و خارجی کسب نموده میگوید:جشنواره بین المللی فیلم ( first time filmmaker sessions) برای ورود به شبکه جهانی(Lift off global network)طراحی شده است که یک جشنواره انلاین ماهانه میباشد وبرای نمایش مجموعه ای جهانی از فیلم های کوتاه و بلند مستقل در تمامی ژانرها اختصاص یافته است.
 
وی در ادامه گفت : فیلم مهاجران که فیلمی تجربی و بلند میباشد که به موضوع مهاجرت اشاره ای دارد و روایت ۱۵ شخص است که در مکان و فضایی نامعلوم با روایتهای مختلف به زندگی و شرایط آنها پرداخته می شود.
 
در این فیلم: شیما پورسهم الدین.غزال رفیعی.مریم دهقانی.مجید یزدان شناس.شیوا بافهم.مهرداد سهامی.علیرضا یقطین.امین دولت خواه.مبینا خیری.فائزه جباری.سارا زارعی.نگین صغیر.امیرحسین سهرابی.تیران علمدارفرد.ساناز چمن ماه.محسن استواری.سام پارسا.هرمان احمدی ایفای نقش دارند.
 
نویسندگی و کارگردانی این کار برعهده: مسعود احمدی /تهیه کنندگی: محمد شکروی/مدیر فیلمبرداری:هاشم بیطرف/تدوین و صداگذاری: شیما پورسهم الدین/صدابردار: محسن دانشور/موسیقی: آراد آبادانی است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
451 کلیک ها  پنج شنبه, 06 آبان 1400 11:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا