۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شرکت می کنند

۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شرکت می کنند
   
۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شرکت می کنند |||| ||||

 ۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» شرکت می کنند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۳۰۰ هزار تومان است.

مهدی امید بخش با اشاره به مشارکت ۴۶ کتابفروشی فارس در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» گفت: این طرح از ۹ تا ۱۵مرداد اجرا می شود و ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال فارس نیر همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: ۳۹ کتابفروشی در شیراز به این طرح پیوسته اند و هفت کتابفروشی نیز در شهرستان ها در این طرح حضور می یابند.

وی اضافه کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر  ۳۰۰ هزار تومان است و کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، مشمول طرح نمی شوند.

امیدبخش اعلام کرد: سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰ هزار تومان است و ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتابهای چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود.

امیدبخش با ارایه گزارشی از روند برگزاری دومین جایزه کتاب سال استان فارس نیز گفت: تاکنون و با گذشت یک ماه از تشکیل‌ دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال، بیش از ۳۷۸ نفر از فرم الکترونیکی ثبت ‌نام، بازدید کرده ‌اند که ۶۳ فرم ارسالی تکمیل شده و نویسندگان و مترجمین آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال فارس ارسال کردند.

وی اعلام کرد: فرم الکترونیکی ثبت نام در نشانی https://survey.porsline.ir/s/۲۲txiaS#?ref=wh قرار دارد و مهلت ارسال آثار به دومین جایزه کتاب سال استان فارس تا ۴۰ روز آینده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3243 کلیک ها  شنبه, 09 مرداد 1400 15:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا