ارسال فیلم کوتاه «ریورس _ Reverse» به جشنواره های داخلی و بین المللی

ارسال فیلم کوتاه «ریورس _ Reverse» به جشنواره های داخلی و بین المللی
   
ارسال فیلم کوتاه «ریورس _ Reverse» به جشنواره های داخلی و بین المللی |||| ||||

فیلم کوتاه «ریورس _ Reverse»آماده ارسال به جشنواره های داخلی و بین المللی شد.

به گزارش راستین انلاین  مسیحا رحیمی گفت :این فیلم کوتاه که در فرودین ماهِ سال ۱۴۰۰ مراحل تولید را آغاز کرده بود در اردیبهشت ماه تدوین آن به پایان رسیده و در اولین تورنومنت خود، به جشنواره ی آب و انرژی یونسکو ارسال شد.
کارگردان این فیلم مسیحارحیمی مدیر گروه هشگینکمان است که در بدو شروع فعالیت های تیمی سه فیلم کوتاه (رنگآبی، انسان خردمند و اُوروبروس) را با اعضای این گروه تولید کرده که هم اکنون آماده حضور در جشنواره ها می باشد.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مشاور و تدوینگر: محمد ناصریراد ،تصویربردار: اسماعیل پرویزی ،صدابردار: مهدی فلامرزی و با کمک اعضای گروه هشگین کمان: علیرضاشهسواری فرد، لعیارحیمی ،ملیناسیرتبخش ،حسن ابراهیمی نژاد، محمدزارع ،حامد ارشادی
و ...
مسیحارحیمی که پیش از این در جشنواره شهرهای جدید کشور موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم برای مستند«توفکر یک سقفم» شده بود، درباره فیلم جدید خود با عنوان «Reverse» این چنین می گوید:
انسان پیش از زندگی در شهر، در طبیعت می زیسته است؛ اما درحال حاضر زمین در اختیار بشر است و تاثیر او بر طبیعت به طور نامتناسبی بالاست.
انسان ها از طبیعت برای فعالیت های تفریحی و اقتصادی بهره می برند؛ در واقع استفاده از منابع طبیعی برای استفاده های صنعتی موجب شده مساحت جنگل ها و آب های زمینی کاهش چشم گیری داشته باشد که این امر سبب از بین رفتن طبیعت و گونه های گیاهی و حیوانی می شود.
توسعه تکنولوژی میان نژاد بشر، بهره برداری عظیم تری از منابع طبیعی را فراهم کرده اما حرص و طمع آدمی نباید ما را از بسیاری مسائل که در کمبود منابع طبیعی به وجود می آید، غافل کند.
مسیحا رحیمی در ادامه گفت: تشکر ویژه ای دارم از محمدناصریراد و اسماعیل پرویزی که صمیمانه درکنار تیم، از هر گونه راهنمایی و کمک به ما دریغ نمی‌کنند.
و تشکر از دیگر اعضای گروه که خودجوشانه نهایتِ تلاششان را به کار می گیرند تا به زودی شاهد پیشرفت یکدیگر باشند. 
این هنرمند شیرازی در انتها افزود: گروه هنری هشگینکمان با تیم های مختلف در رشته های هنری فعالیتشان را منسجم تر کرده و موسسه ی «هنرآفرینان فردای پارس» را تشکیل داده تا با فعالیت های روز افزون شاهدِ ارتقاء سطحِ فیلمسازی شهرمان باشیم.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1162 کلیک ها  جمعه, 24 ارديبهشت 1400 14:55
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا