مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک شیراز به موزه عروسک‌ ها تبدیل می شود

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک شیراز به موزه عروسک‌ ها تبدیل می شود
   
مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره یک شیراز به موزه عروسک‌ ها تبدیل می شود |||| ||||

کامرانی گفت: مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شیراز به موزه عروسک‌ های ایران تبدیل خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین  سعیدرضا کامرانی پنج شنبه 16 اردیبهشت در جلسه بررسی وضعیت مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز با حضور شهردار منطقه سه شیراز گفت: مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شیراز به موزه عروسک‌ های ایران تبدیل خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود:  این اقدام مطلوبی در شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران و شهر دوستدار کودک به شمار می رود.

وی اضافه کرد: تبدیل این مرکز به موزه عروسک ها همچنین از تخریب مرکز فرهنگی هنری شماره یک شیراز به عنوان اولین مرکز جنوب کشور جلوگیری می کند.

کامرانی با اشاره به فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: فعالیت این مراکز مورد عنایت مقام معظم رهبری است و سر و کارش با کودک و نوجوان و اندیشه است و پشتوانه کانون خانواده‌ها و مردم هستند.

وی با اشاره به تخریب ساختمان مرکز شماره 2 کانون شیراز گفت: برای احداث پل ولیعصر(عج) مشهور به پل کابلی در شیراز لازم بود مرکز شماره 2 کانون شیراز تخریب شود اما با گذشت بیش از پنج سال از افتتاح این پل هنوز مکان مناسبی برای فعالیت کانون در اختیار قرار نگرفته است و موضوع حذف ساختمان مرکز شماره یک کانون شیراز در باغ ملی به وجود آمد.

کامرانی ادامه داد: مکاتبات و جلسه‌های لازم با استاندار فارس، معاونان استاندار و شهردار شیراز انجام شده است و باید در کنار گسترش شهر، کانون پرورش فکری نیز توسعه یابد زیرا پیشرفت فرهنگی کودکان و نوجوانمان موجب پیشرفت شهر می شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
608 کلیک ها  جمعه, 17 ارديبهشت 1400 13:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا